• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zet maar bij het grofvuil...

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Vandaag zou er tussen 8 - 12 een monteur langskomen op het oude adres om mijn oude telefoonmodem weg te halen ivm een verhuizing. Aangezien er niemand geweest is bel ik zojuist met de HD en zij vertellen mij doodleuk dat de afspraak is geannuleerd. Door wie en waarom is in het systeem niet te achterhalen.

Ik leg uit dat ik ga verhuizen en vraag of de installatie afspraak van a.s. vrijdag wel doorgaat. Het antwoord is: Ja, vrijdag komt iemand de boel installeren.

Op de vraag wat ik dan met de oude telefoniemodem moet doen is het antwoord van de HD medewerker kort en duidelijk: 'Zet maar bij het grofvuil...'
 
waterstof zei:
Vandaag zou er tussen 8 - 12 een monteur langskomen op het oude adres om mijn oude telefoonmodem weg te halen ivm een verhuizing. Aangezien er niemand geweest is bel ik zojuist met de HD en zij vertellen mij doodleuk dat de afspraak is geannuleerd. Door wie en waarom is in het systeem niet te achterhalen.

Ik leg uit dat ik ga verhuizen en vraag of de installatie afspraak van a.s. vrijdag wel doorgaat. Het antwoord is: Ja, vrijdag komt iemand de boel installeren.

Op de vraag wat ik dan met de oude telefoniemodem moet doen is het antwoord van de HD medewerker kort en duidelijk: 'Zet maar bij het grofvuil...'


Goed dat ze er geen doekjes er om geen winden en weet je meteen waar je aan toe bent. Dat hebben
ze dus goed gedaan.
 
Hier lijkt mij het één ander mis te gaan. Ik zou graag via een PM je gegevens ontvangen zodat ik dit eens kan laten uitzoeken.
 
Ik heb zojuist nogmaals naar de HD gebeld omdat ik het antwoord simpel weg niet kan geloven.

De medewerker bevestigde dat de modem inprincipe niet wordt opgehaald en dat de beste optie is de modem te laten hangen. Ik denk ook dat ik hem maar laat hangen, maar wat mijn huurbaas daarvan vindt en of hij hem laat hangen weet ik dan natuurlijk niet...

Maar goed, heb wel een hele ochtend voor Jan *** zitten wachten.

Nu maar hopen dat ze wel vrijdag op mijn nieuwe adres alles netjes komen installeren.
 
Ik ben zojuist gebeld door iemand van UPC, mijn complimenten!

Wat een service, UPC medewerkers op het forum :)
 
De oude telabs telefonie modem ( witte stoeptegel ) wordt nu al standaard niet meer opgehaald door een monteur.
Deze mag de klant laten hangen aangezien en er geen borgstelling voor is. Je Chello modem dien je dan wel mee te nemen naar je nieuwe adres.
Deze lever je weer in bij de monteur die bij jou de Chello en VOIP ( arris modem) komt installeren. JE borgstelling van je oude chello modem gaat over op de nieuwe Arris Touchtstone502 modem.

Het oude analoge telefonie modem, telabs, gaat er uit. Upc haalt dit niet meer op vanwege dat het meer kost een monteur langs te laten komen waar zij voor betalen dan de oude te laten hangen.

Dit is ongeveer al zon week of 3 a 4 al aan de hand. Bij ons zijn de beëindigings opdrachten nu alleen toe gespits op de D4a boxen. En geen telefonie modems meer ophalen.
 
Dit is al opgelost. Tellabs wordt vrijdag opgehaald heb ik vernomen.
 
Das snel!!! omgeving gelderland etc wordt standaard dit al niet meer gedaan.

Weet niet hoe het landelijk is nu, maar tot dus ver alleen beeindigings diensten voor D4a krijgen wij nog binnen. de rest niet. zoals in vooorgaand bericht.
 
Ik woon in Gelderland ;D

Maar UPC heeft zich na hun fout SUPER GOED hersteld en daar hoort o.a. het ophalen morgen bij!!!
 
Terug
Bovenaan