• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zenderwijziging per 1 februari 2010

  • Onderwerp starter Onderwerp starter C0re
  • Startdatum Startdatum
UPC , a.u.b , maak nou eens apparte pakketten voor mensen zonder kinderen.Ik zit echt niet te wachten op dit soort troep.
 
Ik had dan liever Nick Toons gehad, Zone Club werd hier toch nooit naar gekeken. Bizar dat zenders als Goed TV, Poker Channel en Car Channel hoger gewaardeerd worden dan Zone Club. Ik kan het me haast niet voorstellen :-X
 
Het aanbod van het extra pakket royaal wordt wel steeds minder zeg. Over de redenen dat Zone Reality weg moet zet ik toch mijn vraagtekens.
 
Hoezo Disney XD 24 uur?

Hallo Disney channel is al 24 uur en dat is genoeg !

Dan erbij wordt Disney XD zeker ook via analoog binnenkort 24 uur?
 
Ik denk dat contracten etc er ook mee te maken hebben.
En er zullen ongetwijfeld kanalen zijn welke gewoon betalen.
 
Nee als je dat stukje leest op upc.nl kom je dit tegen:

Uit onderzoek onder onze abonnees is naar voren gekomen dat de waardering voor deze zender heel laag is. (Zone Club)

Maar waarom zoveel kinderzenders?

Disney XD, Disney Channel, Nickelodeon, Cartoon Network, Boomerang, Jimjam

Zijn al 6 kinderzenders.
 
Hoho, Boomerang vind ik geen kinderzender! Daar kijk ik ook nog naar, en ik ben zeker geen kind meer. :D Liever Disney XD dan Zone Club. Al die Zone zenders heb ik maar niets gevonden.

Wel jammer dat er geen zenders meer worden toegevoegd aan het Royaal-pakket.
 
Ja denk dat er binnenkort geen 1 zender meer in het royaal pakket zit ;D
 
Terug
Bovenaan