- Berichten
- 5.111
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Satelliet TV
- Ziggo
Ik las zojuist op upc.nl dat we er één zender bij krijgen en één zender gaat sneuvelen
Vanaf 1 februari zal Disney XD 24 uur beschikbaar komen op kanaal 503 en Zone Club zal vanaf dan niet meer te zien zijn.
Meer hierover: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/234/p/4/c/27%2C74/r_id/100022
Vanaf 1 februari zal Disney XD 24 uur beschikbaar komen op kanaal 503 en Zone Club zal vanaf dan niet meer te zien zijn.
Meer hierover: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/234/p/4/c/27%2C74/r_id/100022

Liever Disney XD dan Zone Club. Al die Zone zenders heb ik maar niets gevonden.