• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

henca

Na de fusie ben ik al mijn regionale zenders kwijt. De helpdesk weet het volgens mij zelf niet. Ze verplichten je o.a. na, 15 jaar, een andere provider te nemen. Ook diverse zenders blokken. Zijn er meer die dit hebben?
 
Na de fusie ben ik al mijn regionale zenders kwijt. De helpdesk weet het volgens mij zelf niet. Ze verplichten je o.a. na, 15 jaar, een andere provider te nemen. Ook diverse zenders blokken. Zijn er meer die dit hebben?

Gebruik de zoekfunctie van het forum eens. Het forum staat vol met deze klachten, inclusief de oplossingen:

* Sleep je TV/Decoder naar de AOP (Abonnee Overname Punt, waar de groene kabel binnenkomt) en sluit de boel direct aan met een goedgekeurde kabel.
Is het probleem opgelost -> Je kabels binnenshuis aanpakken
Is het probleem er nog steeds -> Ziggo bellen en de AOP en buitenaansluiting laten testen
 
Bedankt..
Ziggo heb ik al diverse malen gebeld. Zelfs voor mensen van 78 en 81 jaar komen ze niet. De kabel van mijn t.v. gaat rechtstreeks in de muur, is nog geen meter afstand. Nieuwe kabel er in gedaan maar helpt ook niet.
Binnenkort nog een keer klagen en anders veranderen van provider.
 
Waarom zou Ziggo een uitzondering moeten maken ivm de leeftijd. Dat is discriminatie.
Tenzij je een speciaal contract hebt natuurlijk.

Het aansluitpunt in je muur is miscchien niet het door Deleted member 49051 genoemde abonneeovernamepunt. Je internetmodem is daar op aangesloten.
Is dat in de woonkamer of in de meterkast?

Hou er bij een overstap rekening mee dat andere providers tv over internet aanbieden en er dus een netwerkkabel naar de woonkamer zal moeten liggen (of komen) om de iptvdecoder van signaal te voorzien.
Als je nu via CI+ kijkt, dan kan dat niet meer.
 
De muur en het kastje staan misschien een halve meter van de t.v. af..
Ik hoor bij kennissen dat Ziggo komt als je een bepaalde leeftijd hebt. In 15 jaar heb ik nog nooit iemand laten komen dus dat mag onderhand wel.
 
De muur en het kastje staan misschien een halve meter van de t.v. af..
Ik hoor bij kennissen dat Ziggo komt als je een bepaalde leeftijd hebt. In 15 jaar heb ik nog nooit iemand laten komen dus dat mag onderhand wel.

Dat er vanaf bepaalde leeftijd een monteur komt is onzin. Dat hangt af van de storing en de wijze waarop de klant zelf geprobeerd heeft het op te lossen. Doet de klant zelf geen moeite komt er niet zomaar een monteur.

Daarbij zeg je: " In 15 jaar heb ik nog nooit iemand laten komen dus dat mag onderhand wel." Waarom zou je daar recht op hebben? Als het signaal op het AOP in orde is heeft Ziggo niets te zoeken bij jou. De klant is zelf verantwoordelijk voor zijn huis installatie. Ziggo heeft hier geen verantwoordelijkheid en zal die ook niet nemen. Het zijn tenslotte je eigen spullen en niet die van Ziggo.
 
Die zal dan heus wel komen, alleen kost het je dan wat.

Trouwens ga jij er zomaar van uit dat de klant niks heeft gedaan?

Zolang de gemiddelde reactie is het heeft altijd gewerkt en nu opeens is er storing dus kan het niet aan mijn installatie liggen. Tja dan wel ja. Het advies om zelf actie te ondernemen wordt erg vaak afgeslagen.
 
Zolang de gemiddelde reactie is het heeft altijd gewerkt en nu opeens is er storing dus kan het niet aan mijn installatie liggen. Tja dan wel ja. Het advies om zelf actie te ondernemen wordt erg vaak afgeslagen.



Wat een arrogantie. Zoals je wel bekend is zijn UPC en Ziggo samen, wel een beetje vreemd dat er nu zoveel problemen zijn toch?
 
Wat een arrogantie. Zoals je wel bekend is zijn UPC en Ziggo samen, wel een beetje vreemd dat er nu zoveel problemen zijn toch?
Vreemd? Ziggo gebruikt nu de frequenties van upc en als er dan (meer) zenders op dezelfde frequentie komt als bijvoorbeeld 4g vind ik dat niet vreemd.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan