Na de fusie ben ik al mijn regionale zenders kwijt. De helpdesk weet het volgens mij zelf niet. Ze verplichten je o.a. na, 15 jaar, een andere provider te nemen. Ook diverse zenders blokken. Zijn er meer die dit hebben?
De muur en het kastje staan misschien een halve meter van de t.v. af..
Ik hoor bij kennissen dat Ziggo komt als je een bepaalde leeftijd hebt. In 15 jaar heb ik nog nooit iemand laten komen dus dat mag onderhand wel.
. Doet de klant zelf geen moeite komt er niet zomaar een monteur.
.
Die zal dan heus wel komen, alleen kost het je dan wat.
Trouwens ga jij er zomaar van uit dat de klant niks heeft gedaan?
Zolang de gemiddelde reactie is het heeft altijd gewerkt en nu opeens is er storing dus kan het niet aan mijn installatie liggen. Tja dan wel ja. Het advies om zelf actie te ondernemen wordt erg vaak afgeslagen.
Vreemd? Ziggo gebruikt nu de frequenties van upc en als er dan (meer) zenders op dezelfde frequentie komt als bijvoorbeeld 4g vind ik dat niet vreemd.Wat een arrogantie. Zoals je wel bekend is zijn UPC en Ziggo samen, wel een beetje vreemd dat er nu zoveel problemen zijn toch?