• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zenders wel HD?

Berichten
25
Wij hebben het Starter TV, Royaal & HD TV. De zenders hebben we wel, alleen is het geen HD.

Als ik naar Discovery kijk staat er geen HD bij, klopt dat wel? Dit geldt voor alle zenders Behalve de nederlandse, daar staat in het scherm van de horizon Nederland 1 HD.

Zijn er meer die dat hebben/hadden?

vr gr
 
Bij Discovery HD en ook andere zenders staat er HD in het logo.
 
Johnny54 zei:
Bij Discovery HD en ook andere zenders staat er HD in het logo.

"Dit vroeg ik ook al eerder af"
Nu wel of geen HD.

Nu staat er bij mij in beeld ook geen HD bij het Logo van alle Nederlandse zenders.
Bij Discovery, NG, History Channel en nog een paar andere wel.
Zo ook bij Film 1

Als ik o.a. de zender NED1 aan zet zie ik wel in de Horizon Box HD staan, maar hoe zet het nu precies???
 
Bij de Nederlandse HD zenders staat ook bij mij in de philipsbox geen HD in het logo geldt trouwens ook nog voor een aantal andere zenders zoals o.a. MyZen.TV Shorts 24 Kitchen Comedy Central MTV Fox live. maar het HD lampje brand en de resolutie wordt goed weergegeven.
En bij echte HD uitzendingen is de beeldkwaliteit ook echt HD dat is duidelijk te zien zeker als ik naar SD terugschakel wat met de philips nog mogelijk is in een directe A B vergelijking.
Bij Discovery NGC History de Belgische Duitse en Engelse P.O Eurosport. SyFy Animal planet TLC en 13 th street staat netjes HD in het logo.

Als de omroepen het niet toevoegen kan UPC daar verder niets aan doen en voor mij geldt zelf hoe minder logo's hoe beter of zoals de BBC transparant en onopvallend.
 
Stel dat RTL4 een HD logo zou laten zien :D
Op een aangekochte serie en de commercials na is dat dan wel prut HD....


Ik kon het even niet laten
 
Lol rtl en hd? geloof je dat nu echt zelf? als ik upc was had ik die zenders alleen een schop gegeven, zonde van de bandbreete.
 
En upc verdubbeld gewoon even de prijs voor het HD pakket, je krijgt er wel een zooitje zenders bij (royal) maar wie zit daar nu op te wachten.
 
rcs zei:
En upc verdubbeld gewoon even de prijs voor het HD pakket, je krijgt er wel een zooitje zenders bij (royal) maar wie zit daar nu op te wachten.

Welke zenders iemand anders leuk vindt is toch niet aan jou om te beoordelen?
Zoveel mensen zoveel wensen ;)
 
Terug
Bovenaan