Wij hebben het Starter TV, Royaal & HD TV. De zenders hebben we wel, alleen is het geen HD.
Als ik naar Discovery kijk staat er geen HD bij, klopt dat wel? Dit geldt voor alle zenders Behalve de nederlandse, daar staat in het scherm van de horizon Nederland 1 HD.
Zijn er meer die dat hebben/hadden?
vr gr
Als ik naar Discovery kijk staat er geen HD bij, klopt dat wel? Dit geldt voor alle zenders Behalve de nederlandse, daar staat in het scherm van de horizon Nederland 1 HD.
Zijn er meer die dat hebben/hadden?
vr gr


