• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zenders op zwart door omweer/regen/hagel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo Jongens,

Gisterenavond lekker omweer,regen,hagel en wind gehad hier in mijn dorp.
Ik zat op BOX 2 NED 1 HD te kijken naar voetbal.
Mijn vader via BOX 1.
Toen er ineens kort even strepen en blokjes het beeld invlogen?

Verder lagen er verschillende zenders uit? (opzwart)
een paar: Skynews,BBC World, Euro news, ARD,ZDF,WDR, Motors tv.

Meer mensen dit gehad?

EDIT: Momenteel staan Motors TV en Discovery channel nog op zwart.
De ONDEMAND balk komt op Discovery Channel tevoorschijn?
 
Ja is ook heel normaal, zelfs hier met me 100CM wok veel kanalen op zwart, rond half 1 kwamen ze langzaam terug.

Upc zal hier dus ook last van hebben waarbij ze de zenders van sat afhalen.
 
Devil-Strike.net zei:
Ja is ook heel normaal, zelfs hier met me 100CM wok veel kanalen op zwart, rond half 1 kwamen ze langzaam terug.

Upc zal hier dus ook last van hebben waarbij ze de zenders van sat afhalen.
Kan jij kijken of Discovery Channel en Motors tv werkt bij jou via UPC?
Deze staan momenteel nog op zwart.

De overige werken weer inderdaad.
 
Discovery staat hier ook op zwart.
Motors TV geeft signaalverlies aan.
Lijkt er dus op dat het geen lokaal maar landelijk probleem is. Iets bij het hoofdstation of zo.
 
Gelukkig dan ligt het niet aan mijn woonplaats ;)

Nee hier is Motors tv op zwart, geeft geen signaalverlies aan.

Wel vreemd dat beide zenders op zwart staan, en alle andere werken?
Ik had meer zenders op zwart verwacht?
 
EDIT zojuist is Motors tv weer online gekomen! :)

Nu Discovery nog.

EDIT: Beeld van Motors tv hangt zo af en toe nog vast, dus echt werkend is het nog niet ;)
 
Kan je nagaan hoe goed ze opletten @ noc van upc, die zitten gewoon niet opteletten.

Discovery op upc idd op zwart motors tv werkt wel maar idd afentoe happering.
Discovery op sat werkt wel dus zit het probleem bij upc, meschien ergens een kopstation kapot door onweer, dat zal me niets verbasen met het weer van gister.
 
@Devil,

Ik kan je vertellen dat ik gisteren Duitsland zat te kijken via Ned 1 HD en dat ik ineens ook blokjes en strepen zag.
Dus er was een hoop mis bij UPC. ;)

Dan zegt UPC nog wel: MET REGEN en OMWEER IS DIGITENNE NIKS.

Nou UPC is dan kennelijk ook niks ;)

Motors tv werkt weer goed hier.
Discovery nog steeds zwart
 
UPC krijgt Nederland 1/2/3 via glasvezel binnen.
Net zoals RTL 4/5/7/8, over SBS ben ik niet zeker.
De NOS heeft voor de voetbal beelden volgens mij een satelliet link met Zuid Afrika.
Dus de downlink schotel bij de NOS zal gisteren ook wel even moeite hebben gehad met het onweer!
 
mister_x zei:
UPC krijgt Nederland 1 via glasvezel binnen.
De NOS heeft voor de voetbal beelden volgens mij een satelliet link met Zuid Afrika.
Dus de downlink schotel bij de NOS zal gisteren ook wel even moeite hebben gehad met het onweer!

Nou nee want heb wedstrijd gewoon zonder happeringen of wat dan ook kunnen zien.
 
Terug
Bovenaan