R
rjdvrs
Sinds 23 december 2011 ben ik lid van Ziggo. De tv vond wel alle zenders bij de installatie maar op tv verscheen geen beeld met de mededeling 'geen verbinding'. Na wat installatieproblemen als 'geen verbinding', een monteur over de vloer gehad die buiten in het kastje een fout in de instellingen vond. Alle zenders kreeg ik op mijn tv. Nu op 18 januari mis ik opeens ned 1 en 2 alsmede enkele andere zenders als rtl 5, sbs 6 en zo nog een aantal. Er is in huis niets verandert of aangepast. ik vind dit heel vreemd. btw ik gebruik een insteekkaart.
heeft iemand een idee of misschien zelfs een oplossing?
heeft iemand een idee of misschien zelfs een oplossing?
