D
Djurbus
Wij beschikken thuis over twee Mediaboxen; een DVR en een gewone Thomson. Nu is die laatste een lange tijd niet in gebruik geweest wegens een verhuizing naar een nieuw huis. Sinds vandaag is er echter ook een coax-kabel op zolder aanwezig, alwaar deze tweede Mediabox staat. Nu heb ik net deze box aangesloten en krijg ik op alle zenders het blauwe "Niet toegankelijk" scherm te zien. Een geforceerde software-update, een reset naar de fabrieksinstellingen en opnieuw zenders zoeken mochten helaas niet tot succes leiden. Vreemd, want in het oude huis deed deze box het uitstekend. Kan het zijn dat UPC nu deze box in een soort van offline-modus heeft gezet omdat deze een lange tijd (ruim 3 maanden) niet in gebruik is geweest? Of zou het er mee te maken kunnen hebben dat we onlangs overgestapt zijn naar Fiber Power 30 en deze tweede box niet goed in het systeem is gezet? Alle raad is welkom!
