- Berichten
- 155
De zenders Boomerang en alle regionale zenders liggen er constant uit.
Hebben hier andere mensen ook last van. Heb tot twee keer toe aangeven bij Multikabel, maar ze doen er niks aan.
Hier betaal ik toch niet voor Multikabel!!!!
Graag hoor ik van andere of zij er last van hebben.
Het zal toch niet aan het warme weer liggen
??
Hebben hier andere mensen ook last van. Heb tot twee keer toe aangeven bij Multikabel, maar ze doen er niks aan.
Hier betaal ik toch niet voor Multikabel!!!!
Graag hoor ik van andere of zij er last van hebben.
Het zal toch niet aan het warme weer liggen
??