Ik heb een Panasonic TXP42 GT 30E. Dit is een Plasma Full HD tv. Daarom heb ik een HD box + dvr aangeschaft.
De zenderlogo van bijv Ned of RTL zenders staan iets uit de hoek,maar zap ik naar BCC HD of Discovery HD staan de logo's wel goed in de hoek. Wat kan het probleem zijn?
Ik wil nog even melden als ik bij tv instellingen(van de upcbox) kijk en het beeld veranderd veranderd niets aan me beeld,maar ik heb al van alles gedaan aan me instellingen van me tv,maar het lukt niet. Ik vind raar dat met bbc hd of zelfs film1 had wel het logo goed in de hoek staat.
De zenderlogo van bijv Ned of RTL zenders staan iets uit de hoek,maar zap ik naar BCC HD of Discovery HD staan de logo's wel goed in de hoek. Wat kan het probleem zijn?
Ik wil nog even melden als ik bij tv instellingen(van de upcbox) kijk en het beeld veranderd veranderd niets aan me beeld,maar ik heb al van alles gedaan aan me instellingen van me tv,maar het lukt niet. Ik vind raar dat met bbc hd of zelfs film1 had wel het logo goed in de hoek staat.