F
funrider
Ik las net het bericht van Piet op zijn blog: https://pietboon.wordpress.com/2010/01/16/na-Ziggo-nu-ook-bij-upc-zender-van-de-maand/
Mooi nieuws. Weer een reden om kanaal 13 in mijn favorieten toe te voegen.

Ziggo maakt via haar “Zender van de Maand” kanaal reclame voor zenders die normaal niet in het digitale basispakket te vinden zijn. In januari is dat bij Ziggo de Travel Channel.
Ook UPC maakt reclame voor zenders uit pluspakketten via kanaal 13. Zo was daar al eens de zender Xite te zien. Nu heeft UPC kanaal 13 omgedoopt tot “Zender van de Maand” kanaal.
Rode knop
Tot 1 februari is daar Discovery World te zien. Tevens kan er op kanaal 13 met een druk op de rode knop aanvullende informatie over de zender gevonden worden, en wordt uitgelegd hoe men een pakket kan uitbreiden om ook na 1 februari deze zender te bekijken.
Mooi nieuws. Weer een reden om kanaal 13 in mijn favorieten toe te voegen.



