T
the-chief
Ik wil eens weten wat de favo zenders zijn van bezoekers hier op het moment 
Wat is jullie top 5 van zenders, doe ook ff de 5 slechtste zenders dan kunnen we lachen
Top 5:
1. Ned 1,2,3 - beste nederlandse zenders zijn gewoon de publieken. VPRO en VARA zijn de beste omroepen.
2. Discovery, geweldige zender - unieke programma's - lekker informatief.
3. The History Channel - heerlijke tv voor de zondagmiddag, prachtige documentaires.
4. Boomerang - Old school cartoons zijn de beste! Ik ben grote Tom & Jerry fan.
5. MTV Brandnew, niets vergeleken met MTV2 maar toch de enige zender waar ik als fan van alternatieve muziek naar kan kijken, 3voor12 is crap.
Flop 5:
1. Tros Sterren TV - 24 uur per dag benny nijman en anita meyer clips, mag ik een tijltje?
2. MTV - niet eens eens een schim meer van de glorie van vroeger, veels te amerikaans en te weinig muziek
3. SBS6 - vreselijkste van de bekende commercielen, verschrikkelijke opgeblazen programma's. Ze verpesten zelfs wedstrijden van het nederlands elftal met slecht commentaar en SMS belspellen. (en die irritante inscreen reclame banners dan)
4. Zone Horror - Ik weet niet waar ze de films vandaan halen maar het is echt verschrikkelijk goedkoop wat ze uitzenden. zelfs voor horror fans lijkt mij.
5. Baby TV - ff serieus wie laat zn baby nou tv kijken, dat is toch zielig?

Wat is jullie top 5 van zenders, doe ook ff de 5 slechtste zenders dan kunnen we lachen

Top 5:
1. Ned 1,2,3 - beste nederlandse zenders zijn gewoon de publieken. VPRO en VARA zijn de beste omroepen.
2. Discovery, geweldige zender - unieke programma's - lekker informatief.
3. The History Channel - heerlijke tv voor de zondagmiddag, prachtige documentaires.
4. Boomerang - Old school cartoons zijn de beste! Ik ben grote Tom & Jerry fan.
5. MTV Brandnew, niets vergeleken met MTV2 maar toch de enige zender waar ik als fan van alternatieve muziek naar kan kijken, 3voor12 is crap.
Flop 5:
1. Tros Sterren TV - 24 uur per dag benny nijman en anita meyer clips, mag ik een tijltje?
2. MTV - niet eens eens een schim meer van de glorie van vroeger, veels te amerikaans en te weinig muziek
3. SBS6 - vreselijkste van de bekende commercielen, verschrikkelijke opgeblazen programma's. Ze verpesten zelfs wedstrijden van het nederlands elftal met slecht commentaar en SMS belspellen. (en die irritante inscreen reclame banners dan)
4. Zone Horror - Ik weet niet waar ze de films vandaan halen maar het is echt verschrikkelijk goedkoop wat ze uitzenden. zelfs voor horror fans lijkt mij.
5. Baby TV - ff serieus wie laat zn baby nou tv kijken, dat is toch zielig?