R
RedAlva
Nu dat Ziggo het zender pakket gewijzigd heeft tgen opzichte van UPC (denk aan 13th street bijvoorbeeld) kan ik dat toch zien als een contractwijziging en zit ik dus niet vast aan de vastgestelde regel van het eerste jaar moet je lid zijn en vervolgens kan je per maand opzeggen ?