A
anconakip
hoi,
ik heb UPC digitaal (gewone decoder/geen dvr) met het hele zenderpakket wat staat aangegeven bij het Royaal pakket. Maar als ik dan kijk bij de series/dokumentaires en uitzendig gemist dan heb ik opeens Starter?
Ik snap er niets meer van.
ik heb UPC digitaal (gewone decoder/geen dvr) met het hele zenderpakket wat staat aangegeven bij het Royaal pakket. Maar als ik dan kijk bij de series/dokumentaires en uitzendig gemist dan heb ik opeens Starter?
Ik snap er niets meer van.

