• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zender pakket van Royaal, maar toch geen series/uitzending gemist?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter anconakip
  • Startdatum Startdatum
A

anconakip

hoi,

ik heb UPC digitaal (gewone decoder/geen dvr) met het hele zenderpakket wat staat aangegeven bij het Royaal pakket. Maar als ik dan kijk bij de series/dokumentaires en uitzendig gemist dan heb ik opeens Starter?

Ik snap er niets meer van.
 
dan heb je misschien extra channelpack en digital tv pack .

dan heb je daar geen toegang tot
 
klopt, maar dit bestaat niet meer zie ik? dan is het toch raar dat je het een wel hebt en het ander opeens niet meer?
 
nee die pakketten bestaan niet meer nee .
maar de mensen die ze nog hebben kunnen ze behouden .

allen heb je sommige dingen niet zoals series/dokumentaires .

prgramma gemist heb je wel voor 2 dagen .
 
maar ik heb half vorig jaar een brief gehad van UPC dat we dit er wel bij kregen.
Ik heb dit ook netjes gehad tot en met december.
 
klopt iedereen heefte en gratis proef abbenoment erop gehad en dat is in december gestopt
 
maar dat het een proefabonnement was staat nergens in de brief.
 
was het helaas wel .

heb het zelfde namelijk gehad , ben nu overgegaan naar royaal :)

ik heb toen wel een brief gekregen van hun dat het beeindigd was en als ik het weer wou over zou moeten gaan naar royaal .

en dat heb ik dus meteen gedaan
 
maar dan betaal je dus bijna 5 euro per maand meer voor hetzelfde?
 
Terug
Bovenaan