• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zender bagger hier

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peetje50
  • Startdatum Startdatum
P

Peetje50

Bagger zenders hier postcode 2991 blok vorming op haast alle zender ...ben ik blij dat ik alles heb opgezegd ;) rtl 4 haast niet te bekijken >:(
 
Hier ook weer het betere PRUTSWERK van UPC.
Blokkerig beeld en stilstaand beeld.
3248XD
Zou zeggen tegen UPC, abonnement geld verhogen dan kunnen ze het netwerk weer verbeteren.
 
Kennelijk is klagen voor sommigen leuker dan het (laten) vinden van een oplossing. ::)
 
C0re zei:
Kennelijk is klagen voor sommigen leuker dan het (laten) vinden van een oplossing. ::)


voor €70,00 mag je toch wel iets verwachten he ;)
 
Zo te zien regend het van klachten, waar ligt het dus maar weereens (zoals gewoonlijk) aan?

73's
 
Dat zegt inderdaad meer dan voldoende, CS.
 
Creative Solution zei:
Dit verklaart een hoop...

Wat wil je daar nu mee zeggen 8) ben al va 1999 abonnee ,en de laatste tijd is het echt heel erg slecht
 
Peetje50 zei:
Wat wil je daar nu mee zeggen 8) ben al va 1999 abonnee ,en de laatste tijd is het echt heel erg slecht

Klopt helemaal, de laatste tijd heb je schijnbaar alleen maar 'problemen' en dus ook alleen maar geklaag.
Nergens lees je wat er allemaal aan gedaan wordt òf gedaan is en wat je zelf gedaan hebt.
Kortom: alleen maar geklaag en dat lost zeker niets op.
 
Terug
Bovenaan