C
CaptainHook
Ik heb half december alles van UPC opgezegd ivm overstap naar FttH.
Nog afgezien van het feit dat je vervolgens met 3 enquetes bestookt wordt, waarin UPC graag wil weten waarom je klant af bent en de electronische bevestigingen die je krijgt van ieder individueel product ook niet echt consistent geformuleerd zijn.
Krijg ik nu ineens een losse bubbeltjesenvelop toegestuurd. Ik denk, dat is om de CI+ module terug te sturen... Maar tot mijn stomme verbazing vertelt de begeleidende brief een ander verhaal!
Hierin staat letterlijk:
"Onlangs heeft u uw abonnement voor UPC digitale TV gewijzigd. Voor uw nieuwe abonnement ontvangt u een nieuwe mediabox die uw huidige CI+ module vervangt."
Maar ik heb helemaal geen nieuw abonnement afgesloten! Ik heb alles opgezegd! En ik wil helemaal geen nieuwe mediabox! Wat moet ik er mee, als ik geen klant meer ben?!?!?
Nog mooier:
"Vraag altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed"
Een bubbeltjesenvelop met een voorgedrukt antwoordnummer gaat zo de postzak in, daar krijg je helemaal geen afleverbewijs voor!
Zucht, waarom gaat er toch zoveel fout? :'(
Nog afgezien van het feit dat je vervolgens met 3 enquetes bestookt wordt, waarin UPC graag wil weten waarom je klant af bent en de electronische bevestigingen die je krijgt van ieder individueel product ook niet echt consistent geformuleerd zijn.
Krijg ik nu ineens een losse bubbeltjesenvelop toegestuurd. Ik denk, dat is om de CI+ module terug te sturen... Maar tot mijn stomme verbazing vertelt de begeleidende brief een ander verhaal!
Hierin staat letterlijk:"Onlangs heeft u uw abonnement voor UPC digitale TV gewijzigd. Voor uw nieuwe abonnement ontvangt u een nieuwe mediabox die uw huidige CI+ module vervangt."
Maar ik heb helemaal geen nieuw abonnement afgesloten! Ik heb alles opgezegd! En ik wil helemaal geen nieuwe mediabox! Wat moet ik er mee, als ik geen klant meer ben?!?!?

Nog mooier:
"Vraag altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed"
Een bubbeltjesenvelop met een voorgedrukt antwoordnummer gaat zo de postzak in, daar krijg je helemaal geen afleverbewijs voor!
Zucht, waarom gaat er toch zoveel fout? :'(









fout door mensen die dat systeem bedienen, zul je bedoelen!
??