Hans Bezem
Forum Gebruiker
- Berichten
- 334
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik krijg altijd 3x de zelfde mail binnen, en Ziggo kan me niet helpen als ik bel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook als ik het via de ziggo mail lees, dan zal het mijn pop3 account zijn.Je moet meer info geven. Gaat het om een pop3 account en Outlook misschien?
ook als ik het via ziggo mail lees.Mogelijke oplossingen:
1. Betreffende account in Outlook verwijderen en opnieuw toevoegen
2. Mocht het een pop3 account zijn, "Een kopie van berichten op de server achterlaten" uitvinken. (verwijder je dan een mail, dan ben je hem wel definitief kwijt!)
3. Betreffende pop3 account verwijderen en opnieuw toevoegen als IMAP account. (IMAP is sowieso verstandiger en handiger)
- Open Outlook.
- Klik op het tabblad Bestand > Accountinstellingen > Accountinstellingen.
- klik op uw huidige POP3-account en klik op Wijzigen.
Notitie
In het venster dat wordt geopend, ziet u welk type e-mailaccount u hebt. (Kijk onder Type.)- Kies Meer instellingen en klik op Geavanceerd.
- U ziet een selectievakje met de titel: Een kopie van berichten op de server achterlaten.
- Schakel het selectievakje in om Een kopie van het bericht op de server achterlaten in te stellen.
Er kunnen ook nog andere oorzaken zijn: slechte internet verbinding, antivirus beveiliging, te korte tijdsinterval van checken email.
ga ik proberen ,BedanktZiggo Webmail -->instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken. Check dit bij al je E-mailadressen, dus ook aliassen.