De nieuwe site is gelanceerd! Ziggo Gebruikersforum is vanaf nu het Provider Forum. Bekijk de aankondiging.

Zelfde mail meermaals binnen.

Briolet

Forum Gebruiker
Berichten
4.024
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Geforward naar jezelf? En door een beveiliging komt hij niet in een loop, maar stopt na 2 forwards?

Gebruik Apple mail. Als dan 3x dzelfde mail binnenkomt, zie je het niet omdat hij dan maar 1 versie laat zien. (Merk ik vooral als mensen een mail naar 2 van mijn accounts sturen en ik hem dan 1x zie. :) ) In de header van de mail staat een mail ID waaraan een mail programma ziet dat de mail identiek verstuurd is.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Berichten
1.487
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mogelijke oplossingen:

1. Betreffende account in Outlook verwijderen en opnieuw toevoegen
2. Mocht het een pop3 account zijn, "Een kopie van berichten op de server achterlaten" uitvinken. (verwijder je dan een mail, dan ben je hem wel definitief kwijt!)
  • Open Outlook.
  • Klik op het tabblad Bestand > Accountinstellingen > Accountinstellingen.
  • klik op uw huidige POP3-account en klik op Wijzigen.
    Notitie
    In het venster dat wordt geopend, ziet u welk type e-mailaccount u hebt. (Kijk onder Type.)
  • Kies Meer instellingen en klik op Geavanceerd.
  • U ziet een selectievakje met de titel: Een kopie van berichten op de server achterlaten.
  • Schakel het selectievakje in om Een kopie van het bericht op de server achterlaten in te stellen.
3. Betreffende pop3 account verwijderen en opnieuw toevoegen als IMAP account. (IMAP is sowieso verstandiger en handiger)

Er kunnen ook nog andere oorzaken zijn: slechte internet verbinding, antivirus beveiliging, te korte tijdsinterval van checken email.
 
Topicstarter
Topicstarter
Hans Bezem

Hans Bezem

Product Tester
Berichten
298
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mogelijke oplossingen:

1. Betreffende account in Outlook verwijderen en opnieuw toevoegen
2. Mocht het een pop3 account zijn, "Een kopie van berichten op de server achterlaten" uitvinken. (verwijder je dan een mail, dan ben je hem wel definitief kwijt!)
  • Open Outlook.
  • Klik op het tabblad Bestand > Accountinstellingen > Accountinstellingen.
  • klik op uw huidige POP3-account en klik op Wijzigen.
    Notitie
    In het venster dat wordt geopend, ziet u welk type e-mailaccount u hebt. (Kijk onder Type.)
  • Kies Meer instellingen en klik op Geavanceerd.
  • U ziet een selectievakje met de titel: Een kopie van berichten op de server achterlaten.
  • Schakel het selectievakje in om Een kopie van het bericht op de server achterlaten in te stellen.
3. Betreffende pop3 account verwijderen en opnieuw toevoegen als IMAP account. (IMAP is sowieso verstandiger en handiger)

Er kunnen ook nog andere oorzaken zijn: slechte internet verbinding, antivirus beveiliging, te korte tijdsinterval van checken email.
ook als ik het via ziggo mail lees.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Berichten
1.487
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ziggo Webmail -->instellingen > Email > Automatisch doorsturen en daar alles uitvinken. Check dit bij al je E-mailadressen, dus ook aliassen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan