• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zelf verhuizing Chello regelen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hX
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hX

Ik ga binnenkort verhuizen, en nou vroeg ik me af of het mogelijk is zelf de modem mee te nemen en aan te sluiten op m'n nieuwe adres..

Ik zit nu op HUB-AH00-1 (6828SP) en ga verhuizen naar HUB-AH01 (6821LJ).

Ik woon in Arnhem en heb een Terayon kabelmodem.

Wat ik van anderen heb gehoord is dat het verhuizen van de kabelmodem binnen dezelfde hub gewoon werkt, maar dat je als je 'm op een andere hub aansluit het niet werkt (d.w.z. je krijgt geen IP toegewezen).

Weet iemand de procedure om de modem aan te melden op een andere hub? Ik geloof dat dit via een interne pagina gaat (https://aps ??).

Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag! Bij voorbaad dank!
 
Bedankt voor de reply! ...

"Gebruikersnaam of wachtwoord ongeldig. Ga terug naar de vorige pagina en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in."

Daar kan ik dus niet inloggen, althans niet met de gegevens die op m'n contract staan.. ???
 
Dat moet wel lukken.
Heb je op hoofdletters enzo gelet.
En hééél goed gekeken het chello font is nl. niet erg duidelijk.
Het verschil tussen een 0(nul) en een O(hoofdeltter ow) is niet echt goed te zien.
 
Ik heb het wel goed getyped ja, ik kan met dezelfde username/password namelijk wel m'n mail ophalen, website updaten en inloggen op https://provisioning.upc.nl/menu_administration.html

Ik heb Chello nu maar ff een mailtje gestuurd, maar dat zal wel weer lang wachten worden op een reply :-\
 
hX zei:
Ik heb het wel goed getyped ja, ik kan met dezelfde username/password namelijk wel m'n mail ophalen, website updaten en inloggen op https://provisioning.upc.nl/menu_administration.html

Ik heb Chello nu maar ff een mailtje gestuurd, maar dat zal wel weer lang wachten worden op een reply :-\
als het te lang duurt, moet je mij maar wat gegevens toe sturen (zonder password natuurlijk). ik krijg namelijk binnen 24 uur netjes een mail terug :) >:D
 
s y l v e s t e r zei:
als het te lang duurt, moet je mij maar wat gegevens toe sturen (zonder password natuurlijk). ik krijg namelijk binnen 24 uur netjes een mail terug :) >:D

Als ik binnen 24u niets gehoord heb zal ik je ff mailen :)

Hoe kan het dat jij wel snelle reply's krijgt? Ik wacht er vaak weken op, mail je het gewoon naar de support desk of ken je een insider?
 
hX zei:
s y l v e s t e r zei:
als het te lang duurt, moet je mij maar wat gegevens toe sturen (zonder password natuurlijk). ik krijg namelijk binnen 24 uur netjes een mail terug :) >:D

Als ik binnen 24u niets gehoord heb zal ik je ff mailen :)

Hoe kan het dat jij wel snelle reply's krijgt? Ik wacht er vaak weken op, mail je het gewoon naar de support desk of ken je een insider?
ik ken geen insider ofzo hoor, ik mail het gewoon naar de support.

P.S. De vader van de vriend van mijn vriend werkt bij chello, maar ik ken die vriend van m'n vriend niet goed, dus ik kan hem ook nix vragen :( :-\
 
Volgens mij kan je ut boeltje gewoon over prikken..
Opnieuw aanmelden is niet nodig, want je mac adres blijft hetzelfde.
Let goed op dat je de kabels netjes los maakt want het gaat allemaal snel stuk (allemaal handgeknepen/gemaakte shit)
 
Heb het geprobeert, maar het werkt (nog) niet.

Modem aangesloten, lampjes knipperen nu alsvolgt:
0 rood knipperend
0 uit
0 groen knipperend
0 groen

Ik vermoed dat ze dus nog het een en ander moeten bijwerken in hun administratie/database.
Of heeft dit een andere oorzaak?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan