Zelf smartcards activeren of via helpdesk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcs!

Forum Gebruiker
Berichten
4
Waarom kan ik zelf maar drie smartcards activeren via 'Mijn Ziggo' en kunnen er vervolgens alsnog twee extra smartcards geactiveerd worden via de helpdesk?

Zou het niet handig (klantvriendelijk) zijn als de consument zélf vijf smartcards zou kunnen activeren? Of heeft ZIGGO hier een speciale reden voor?
 

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.031
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Omdat je er formeel maar 3 SC's op je naam mag hebben?
Dat je er dan wel 5 kan registreren, daar kan het "ziggo-systeem" niet tegen dus dan moet je bellen.
Het is al uiterst "klantvriendelijk" dat de kabelboer 5 SC's op jouw naam wilt zetten.
 

DoeEensGek

Forum Gebruiker
Berichten
667
Volgens mij ook omdat ze niet graag hebben dat je er 5 neemt, met extra pakketten en er een paar aan je buren/vrienden 'geeft'.
Volgens mij krijg je alleen op die 3 het hele pakket en op de laatste 2 alleen basis.
 

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.031
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Volgens mij op alle 5 SC's de paketten die bij je horen.
 

wolfje55

Forum Gebruiker
Berichten
221
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Volgens mij ook omdat ze niet graag hebben dat je er 5 neemt, met extra pakketten en er een paar aan je buren/vrienden 'geeft'.
Volgens mij krijg je alleen op die 3 het hele pakket en op de laatste 2 alleen basis.

Ik heb vier smartcard's met het hele pakket erop!
 

pboes

Forum Gebruiker
Berichten
1.039
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb er ook vijf met het complete pakket, niet drie om twee zoals gesuggereerd wordt.

O ik zie nu dat we deze discussie in de verkeerde rubriek voeren. :oops:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan