• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zelf smartcards activeren of via helpdesk.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jcs!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jcs!

Waarom kan ik zelf maar drie smartcards activeren via 'Mijn Ziggo' en kunnen er vervolgens alsnog twee extra smartcards geactiveerd worden via de helpdesk?

Zou het niet handig (klantvriendelijk) zijn als de consument zélf vijf smartcards zou kunnen activeren? Of heeft ZIGGO hier een speciale reden voor?
 
Omdat je er formeel maar 3 SC's op je naam mag hebben?
Dat je er dan wel 5 kan registreren, daar kan het "ziggo-systeem" niet tegen dus dan moet je bellen.
Het is al uiterst "klantvriendelijk" dat de kabelboer 5 SC's op jouw naam wilt zetten.
 
Volgens mij ook omdat ze niet graag hebben dat je er 5 neemt, met extra pakketten en er een paar aan je buren/vrienden 'geeft'.
Volgens mij krijg je alleen op die 3 het hele pakket en op de laatste 2 alleen basis.
 
Volgens mij ook omdat ze niet graag hebben dat je er 5 neemt, met extra pakketten en er een paar aan je buren/vrienden 'geeft'.
Volgens mij krijg je alleen op die 3 het hele pakket en op de laatste 2 alleen basis.

Ik heb vier smartcard's met het hele pakket erop!
 
Ik heb er ook vijf met het complete pakket, niet drie om twee zoals gesuggereerd wordt.

O ik zie nu dat we deze discussie in de verkeerde rubriek voeren. :oops:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan