G
GezLor
Om goed beeld te ontvangen moet ik via de mediabox een opstart maken, dus stroom eraf een pijltje-knop ingedrukt houden. Deze handeling moet ik ook toepassen als er weer eens een gemist programma niet wil doorkomen (even geduld a.u.b.) En dit doe ik al sinds een nieuwe box geplaatst is. Dit is toch niet normaal om dit zelf steeds weer opnieuw te regelen, vlgns.mij is ook deze box niet in orde. Hebben er nog meer een zelfde klacht??.......