• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zelf de mediabox opnieuw opstarten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GezLor
  • Startdatum Startdatum
G

GezLor

Om goed beeld te ontvangen moet ik via de mediabox een opstart maken, dus stroom eraf een pijltje-knop ingedrukt houden. Deze handeling moet ik ook toepassen als er weer eens een gemist programma niet wil doorkomen (even geduld a.u.b.) En dit doe ik al sinds een nieuwe box geplaatst is. Dit is toch niet normaal om dit zelf steeds weer opnieuw te regelen, vlgns.mij is ook deze box niet in orde. Hebben er nog meer een zelfde klacht??.......
 
Ja bij mij verschijnt als ik de box aanzet ook regelmatig Init (?) en moet ik eerst alles opnieuw instellen voordat ik het weer kan gebruiken.
 
Gees Macuser zei:
Om goed beeld te ontvangen moet ik via de mediabox een opstart maken, dus stroom eraf een pijltje-knop ingedrukt houden. Deze handeling moet ik ook toepassen als er weer eens een gemist programma niet wil doorkomen (even geduld a.u.b.) En dit doe ik al sinds een nieuwe box geplaatst is. Dit is toch niet normaal om dit zelf steeds weer opnieuw te regelen, vlgns.mij is ook deze box niet in orde. Hebben er nog meer een zelfde klacht??.......

De software-update die je doet kan inderdaad het probleem verhelpen. Maar als je dat continu moet doen is het niet juist.
wat zijn je waardes op kanaal 999 als je de " even geduld aub " hebt?

Anders even een keer met de HD bellen. Vertellen dat je al een SWU gedaan hebt en graag een factory reset wilt. Dat is een volledig herstel van je mediabox. Ben je wel al je data kwijt indien je een DVR hebt.

Let er wel op dat ze dat alleen doen als je 999 volledig goed uitleest en ook hun metingen prima zijn van jou box.
 
Terug
Bovenaan