• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zelf aansluiten en activeren van CISCO EP3000

  • Onderwerp starter Onderwerp starter the_10us
  • Startdatum Startdatum
T

the_10us

Zijn hier mensen die het voor elkaar gekregen hebben om de CISCO EP3000 modem (Eurodocis 3, Fiber 60 / 90 / 120) zelf aan te sluiten en door de HD te laten activeren?

Ik moet nu nog bijna 3 weken wachten op een monteur, waar ik weinig zin in heb.
Aansluiten is geen probleem, activeren via de HD helaas wel :(

Dus is het iemand al gelukt om hem telefonisch te activeren? Enne..... wat zijn de tips?

Thanx!
 
Ik denk dat je hem zelf wel kan aansluiten hoor.


Je moet alleen weten:

Serienummer nieuwe modem.


Die moet je doorgeven en binnen 1 uur werkt alles ;)
 
davy16 zei:
Ik denk dat je hem zelf wel kan aansluiten hoor.


Je moet alleen weten:

Serienummer nieuwe modem.


Die moet je doorgeven en binnen 1 uur werkt alles ;)

Aansluiten is idd geen enkel probleem en dat werkt ook perfect. Modem komt online en ik kom op de 'provisioning' pagina.

Maar ik heb nu 2 keer met de HD gebeld en 2 keer zeggen ze dat je het toch écht niet zelf mag doen en dat er toch écht wel een monteur voor langs moet komen....

Heb jij het wel voor elkaar gekregen dan?

(MAC / Serienr van de modem zijn bekend :))
 
davy16 zei:
Haha dan had jij dezelfde monteur als mij, die ging ook naar India bellen ;D

Wilde al bijna een exotische bestelling doorgeven, Indiaas eten is lekker! 8)
 
Phr3ak zei:
Wilde al bijna een exotische bestelling doorgeven, Indiaas eten is lekker! 8)

Haha inderdaad, alleen die vrouw die hij aan de telefoon had, verstond de serie nummer niet :P

Hij zei wel 10x het serienummer op, en toen lukte het haar eindelijk:)


Tegen mij had hij het over goedkoper bellen naar Indie?

Bij jou ook?
 
Geen idee, het enige wat ik niet zo handig vondt wat hij deed, is dat de beste man op de vloer hiero ging liggen .. En dasnie handig met een enthousiaste Labrador in huis! ;D :cool:

Dus die man werdt eventjes besprongen 8)
 
Terug
Bovenaan