T
the_10us
Zijn hier mensen die het voor elkaar gekregen hebben om de CISCO EP3000 modem (Eurodocis 3, Fiber 60 / 90 / 120) zelf aan te sluiten en door de HD te laten activeren?
Ik moet nu nog bijna 3 weken wachten op een monteur, waar ik weinig zin in heb.
Aansluiten is geen probleem, activeren via de HD helaas wel
Dus is het iemand al gelukt om hem telefonisch te activeren? Enne..... wat zijn de tips?
Thanx!
Ik moet nu nog bijna 3 weken wachten op een monteur, waar ik weinig zin in heb.
Aansluiten is geen probleem, activeren via de HD helaas wel

Dus is het iemand al gelukt om hem telefonisch te activeren? Enne..... wat zijn de tips?
Thanx!

)


