• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zeer vervelende internetverbinding.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter scopei
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

scopei

hallo,

ik heb nu 3 maand Ziggo, met de ubee router, cisko tv
ik ben er al goed flauw van, aangezien ik niet eens fatsoelijk kan internetten/league of legends kan spelen.
Alle firewalls zijn UIT.

pc is schoon, week oude pc, geen mankementen als ik de Lan van de buren pak.


het probleem is als volgt:

mijn ping gaat dramatisch omhoog, vervolgens disconnect mijn router met LAN ( gaat aan en uit( 4x )

of:

mijn IP valt weg , internet blijft hangen op host vastellen, internet pagina's laden niet..

wifi valt om de half uur weg, totdat je handmatig opnieuw verbind met de router...

herkent iemand dit probleem? ben er een beetje klaar mee. internet snelheid is gewoon top.. maar dit is gewoon niet grappig.

TV : geen enkel probleem!

ik kan niet op de router komen:

IE en chrome deze melding:

Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met 192.168.178.1

Hardware Version 3.12.1
Software Version 9.12.6006
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De vraag is even of je modem uitvalt als je geen verbinding hebt. Kun je dan eens naar de lampjes op het modem kijken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan