D
delton
Al langere tijd heb ik een zeer trage verbinding met zeer hoge ping tijden.
Zeer regelmatig contact er over gehad met UPC.
Tot nu toe zijn er meerdere binnen monteurs geweest die de boel hebben door gemeten lijnfilter splitter modem hebben vernieuwd maar zonder resultaat.
Daarna is er na langdurig klagen een buiten monteur geweest. In er is een stukje buitenkabel vernieuwd.
Maar dit heeft het probleem niet opgelost. Sterker nog de telefoon valt nu ook regelmatig weg!
Weer veel gebeld en mailt en opnieuw een buiten monteur maar die kon niks meer vinden.
Nu wil UPC niks meer doen "ze weten het niet meer en hebben genoeg gedaan" en daar kan ik het mee doen
. Mogen ze mij met een zodanige waardeloze verbinding laten zitten?
Zeer regelmatig contact er over gehad met UPC.
Tot nu toe zijn er meerdere binnen monteurs geweest die de boel hebben door gemeten lijnfilter splitter modem hebben vernieuwd maar zonder resultaat.
Daarna is er na langdurig klagen een buiten monteur geweest. In er is een stukje buitenkabel vernieuwd.
Maar dit heeft het probleem niet opgelost. Sterker nog de telefoon valt nu ook regelmatig weg!
Weer veel gebeld en mailt en opnieuw een buiten monteur maar die kon niks meer vinden.
Nu wil UPC niks meer doen "ze weten het niet meer en hebben genoeg gedaan" en daar kan ik het mee doen
. Mogen ze mij met een zodanige waardeloze verbinding laten zitten?

