• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zeer tevreden over UPC en de helpdesk + monteur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter beemen
  • Startdatum Startdatum
B

beemen

Regelmatig vallen bij mij diverse televisie zenders weg, worden blokkerig, of ik krijg de 2020 foutmelding. Samen met de helpdesk gezocht naar een mogelijke oplossing. Ander kabeltje, splitter er tussen uit, direct aansluiten op AOP. Helaas bracht niets verbetering. Ondertussen zeer goed en vriendelijk te woord gestaan door diverse helpdesk medewerkers.
Afgesproken dat er een monteur langs zou komen, en zo geschiede vanmiddag. De beste man heeft alles getest, gemeten, vervangen, helaas mocht het niet baten. Uiteindelijk blijkt de inkomende kabel defect te zijn, maar ook helaas te kort om te vervangen. Ter plekke aan afspraak gemaakt met een ploeg die de kabel in mijn tuin gaat opgraven op de kabel te verlengen en alles weer werkend te krijgen.
Niets dan lof voor de HD medewerkers, de monteur en de bereidheid tot mee denken om een oplossing te vinden. :D
 
@beemen,

Fijn dat het allemaal is opgelost! Bedankt voor je postieve bericht. Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten.
 
:D Bij zo'n bericht past dit wel even: Wij hier in Hilversum op 1216NK zijn ook zeer tevreden over UPC, zo tevreden dat ik een uur geleden weer verlengd heb :6
 
Terug
Bovenaan