zeer snelle service

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vollenbroek

Forum Gebruiker
Berichten
1
:) Omdat je vaak toch (negatieve) berichten hoort en leest hierbij mijn ervaring vandaag met de storingsdienst van Ziggo.

Vrijdag de 28e december om 10:00 uur s-morgens gebeld dat wij sinds gisteravond geen enkel signaal meer hebben, ... m.a.w. geen TV, internet en telefoon.

Man aan de telefoon begreep situatie volledig en kon mij niets anders aanbieden dan een afspraak vast te leggen voor 2 januari !!!!!!!!!!!
Wellicht dat er mensen uitvielen op de 31e.

Aangegeven dat ik daar absoluut niet content mee was maar ja wat moet je.
Tot onze verbazing belde de storingsdienst mij om 12:15 uur dat zij met een kwartiertje een monteur bij mij konden hebben.
(wat was ik blij)

Storingsmonteur was vriendelijk en heeft de storing naar tevredenheid opgelost.

PROOST op Ziggo. :applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan