• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zeer slechte verbindingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mincftw
  • Startdatum Startdatum
M

mincftw

Ik ben sinds December 2011 klant van UPC. De eerste problemen begonnen al toen ik mijn verbinding 2 weken na aanschaf wou aansluiten. Niet aangesloten in de wijkcentrale. Dit probleem was binnen 1 dag opgelost. TOP!

Nu maak ik al 1,5 maand gebruik van mijn internet en televisie. Ik kan niet anders concluderen dat de verbindingen zeer slecht zijn. Ik verlies televisie signalen. ( tijdens het tv kijken krijg ik vaak een blauw signaal verlies scherm te zien )
Mijn internet snelheid van 120MB haal ik bij lange na niet. 64MB met een beetje geluk. Dit heb ik op verschillende dagdelen getest met de speedtest van UPC en speedtest.net.
Mijn wifi verbinding valt er om de haverklap uit.

Met al mijn problemen heb ik contact opgenomen met een UPC medewerker. De medewerker dacht dat er veel ruis op mijn lijn zat dmv meerdere kabels in 1 gootje. Helaas, al mijn kabels zijn apart getrokken.
Ik zou terug gebeld worden door en speciale afdeling, om de problemen door te nemen.

We zijn 2 weken verder, nog niets vernomen van UPC. Slechte zaak.
 
UPC komt bijna nooit bel afspraken na helaas ,en iedere keer als je daarover belt, tref je een medewerker die het geen stijl vind en het nu " echt" voor je het terugbellen gaat regelen (niet dus!)
Iedere keer is het excuus, de voorganger heeft het niet goed uitgewerkt of de desbetreffende afdeling die erover gaat heeft de zaak nog niet opgenomen.
 
1319 is vlak bij 1313, ik heb juist een prima verbinding.
Post je modem waardes eens, kijken of daar iets aan te zien is.
 
Ik zal de waardes vanavond voor de volledigheid even posten.
 
Zoals beloofd:
https://imageshack.us/photo/my-images/849/settingsr.jpg
 
Zojuist contact gehad met een UPC medewerker met de vraag of ik thuis was om wat testen te doen. Omdat ik fulltime werk en overdag niet thuis ben wordt ik terug gebeld door een andere medewerker die wel in de avond werkt.

Hij kon mij vertellen dat het niet aan het netwerk van UPC lag en er altijd voldoende bandbreedte beschikbaar is. Het moet dus iets intern zijn volgens de medewerker van UPC.

Aangezien mijn huis 2 maanden oud is en alle bekabeling nieuw, verwacht ik nog wat leuke telefoon sessies met UPC.

Wordt vervolgd ....
 
Contact gehad met een medewerker van UPC. Problemen zijn allemaal opgelost.
Ik heb geen idee wat ze veranderd hebben maar met de UPC medewerker haalde ik al mijn snelheden wel. Behalve op de UPC website wat eigenlijk een prima referentie hoort te zijn.

De medewerker wist mij te vertellen dat er weergave problemen zijn via de UPC website. In de omgeving Rotterdam zijn er routerings problemen maar daar weet ik de details niet van.

Ik ben zeer goed geholpen, alleen jammer dat het allemaal zo lang heeft moeten duren.
 
Terug
Bovenaan