- Berichten
- 551
Hey het is me opgevallen dat ZDF nu ook in Dolby AC3 is te beluisteren.
Mijn versterker slaat hier op aan

Mijn versterker slaat hier op aan

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



internetxs zei:Hey het is me opgevallen dat ZDF nu ook in Dolby AC3 is te beluisteren.
Mijn versterker slaat hier op aan![]()
![]()
![]()
![]()
Freaks zei:Per 1-1-08 heeft MTV Networks ook de muziek kanalen naar AC3 gebracht.
Zie https://nl.kingofsat.net/pack-mtv.php
![]()


Denizz zei:Als selecteer ik DD 5.1 Duits op ARD en ZDF (WDR heeft dit niet?), springt mijn decoder gewoon op stereo. Dus niet alles in DD 5.1, maar als hij op die track staat dan zal hij wel automatisch op DD overgaan als er wel word uitgezonden in DD 5.1?
Er is nu een sportprogramma bezig op ZDF, had wel verwacht dat dat 5.1 geluid had.
