• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zappen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop558
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joop558

Hoe is het zappen of zenderwisselen?
Hoe snel doet hij dat?

Mijn Samsung H360 van juni is ineens super traag.
Zit er over te denken om deze te nemen.
Hoe verstandig is dat om te doen?
 
Hier heb ik ook regelmatig last van.
Het lijkt wel of het "geheugen"volloopt.
Wat helpt is om de decoder even een minuutje van de spanning af te halen en daarna weer aanzetten.

Hans
 
Mijn dank is groot.
De Samsung H360 zapt nu weer lekker snel.

Misschien in 2009 de recorder kopen, de Samsung is nu nog te jong.
 
De gemiddelde zapp tijd is momenteel zo rond de 2 seconden.
Vanwege de TSB wil het af en toe wel eens iets trager reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan