B
boudewns
Hoi allemaal.
Ik ben na een jaartje bij Telfort (wat trouwens goed beviel, maar prijsverhoging en dan ben ik weg
) weer terug naar upc.
Ik heb digitale tv starter met de cisco media box (met dvr), en zo te zien nog maar net, want nu wordt enkel nog maar horizon aangeboden.
Vandaag de ontvanger aangesloten en direct een raar probleem.
Tijdens het zappen vanaf 71 (ned1 hd) kan ik doorzappen naar 72 en 73. Een volgende druk op de zap knop brengt me voorbij de hd zenders (ik kom uit op 200 en nog wat). Ik kan wel gewoon 74 intypen, en dan kom ik bij rtl4 hd. Een zap omhoog, en hop alle hd zenders worden weer overgeslagen.
Ik heb geen favorieten ingesteld en heb al een geforceerde software update uitgevoerd, zonder succes.
Helpdesk was oneindig lang wachten (dat deed zelfs telfort beter) dus probeer ik het maar hier.
Iemand een idee?
groeten,
Richard
Ik ben na een jaartje bij Telfort (wat trouwens goed beviel, maar prijsverhoging en dan ben ik weg
) weer terug naar upc. Ik heb digitale tv starter met de cisco media box (met dvr), en zo te zien nog maar net, want nu wordt enkel nog maar horizon aangeboden.
Vandaag de ontvanger aangesloten en direct een raar probleem.
Tijdens het zappen vanaf 71 (ned1 hd) kan ik doorzappen naar 72 en 73. Een volgende druk op de zap knop brengt me voorbij de hd zenders (ik kom uit op 200 en nog wat). Ik kan wel gewoon 74 intypen, en dan kom ik bij rtl4 hd. Een zap omhoog, en hop alle hd zenders worden weer overgeslagen.
Ik heb geen favorieten ingesteld en heb al een geforceerde software update uitgevoerd, zonder succes.
Helpdesk was oneindig lang wachten (dat deed zelfs telfort beter) dus probeer ik het maar hier.
Iemand een idee?
groeten,
Richard