R
rentreck
Hallo
Misschien is hier al een topic van maar ik wordt nu wel een beetje gek van onze box hier
De box die wij hebben is een Thomson DCI6000 die tijdens het zappen elke keer weer terug springt naar RTL4 ook gebeurd het wel dat er tijdens het zappen de box zelf maar gaat zappen en loopt heel snel alle zenders af totdat je op de UPC button drukt
Ik heb echt van alles geprobeerd maar het helpt gewoon niet ( stekker eruit , harde reset , geforceerde update , langzamer zappen enz)
Wie weet wat dit probleem kan zijn ?
Alvast bedankt
Misschien is hier al een topic van maar ik wordt nu wel een beetje gek van onze box hier

De box die wij hebben is een Thomson DCI6000 die tijdens het zappen elke keer weer terug springt naar RTL4 ook gebeurd het wel dat er tijdens het zappen de box zelf maar gaat zappen en loopt heel snel alle zenders af totdat je op de UPC button drukt
Ik heb echt van alles geprobeerd maar het helpt gewoon niet ( stekker eruit , harde reset , geforceerde update , langzamer zappen enz)
Wie weet wat dit probleem kan zijn ?
Alvast bedankt

