J
Joop558
Hoi, sinds gisteren is het zappen ineens super snel.
Ook als je een ander zendernummer inklikt, duurt het ineens heel erg lang.
Is dit een bekend probleem?
Wat kan ik het beste doen?
Ook als je een ander zendernummer inklikt, duurt het ineens heel erg lang.
Is dit een bekend probleem?
Wat kan ik het beste doen?