• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zappen hikt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rodie
  • Startdatum Startdatum
R

Rodie

Sinds vanavond kan ik maar moeilijk zappen met mijn Pace HD mediabox.
als ik verder zap dan stopt het zappen telkens na 4 a 5 kanalen. Het hapert heel erg en de afstandsbediening reageert niet. Toevallig heb ik meer UPC afstandsbedieningen in huis maar het ligt niet aan de afstandsbediening.

Hebben hier meer mensen last van of ben ik de enige? Mijn Pace box is ook nog niet zo heel oud (2 maandjes). Lijkt me sterk dat deze nu al kapot is.

Ik heb de Pace HD ook al een tijdje van het stroomnet gehaald, was echter geen oplossing.
 
Terug
Bovenaan