• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zal ik ook werkelijk veel verschil zien?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter phenom
  • Startdatum Startdatum
P

phenom

Hoi ik ik zit nu bij Tele2 en heb daar een standaard internet verbinding, welk pakket precies weet ik niet meer.

Hier is de speedtest.


Nu ben ik erover aan het denken om over te stappen naar fiber power 90, en ik wou graag weten of dit dan ook daadwerkelijk ong. 4x sneller is zoals vermeld als ik dit goed lees dan. En wat jullie zoal van upc vinden over de kwaliteit van het internet zoals de downtime en snelheidverchil.

Wat zijn de extra kosten? Ik heb net gelezen dat ik een modum van 45 euro en 10 euro administratie kosten, maar moet ik dan ook nog de activatie kosten betalen van 60 euro? En heb ik dan alles gehad of komt er nog meer bij kijken?

Mvg, Tom
 
Fiber Power is 90 Mbit/s en je haalt normaal gesproken 80 a 90 Mbit/s. Dat is ± 7 x sneller als wat je nu bij ADSL meet.

Hoewel je hier veel berichten leest over problemen gaat het bij het overgrote deel van de klanten gewoon goed.
Dus weinig down / problemen.

Volgens de UPC website alleen € 50 / maand, + eenmalig € 9,95
Als je nog geen radio en tv aansluiting van UPC hebt, komt dat er nog bij en dat is € 16,70 / maand.
 
Bedankt voor je reply, mijn vader leek dit ook wel een goed idee dus dan stappen we binnenkort over :)

Mvg, Tom
 
waarom niet eerst een 60 mb fp proberen. Dot gaat al veel sneller als je gewent bent. Mocht je goede ervaringen hebben met UPC kan je altijd nog voor FP 90 gaan. Ik zeg FB 60 is snel zat (of je moet je dvd tje 3 minuten eerder binnen willen hebben). Scheelt weer in de kosten, toch?
 




Dit is wat je met Fiber 90 zoal kan verwachten, dus niet 4 maar 8x sneller dan je nu hebt.

Lees echter ook: https://ziggoforum.nl/topics/31882/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan