P
phenom
Hoi ik ik zit nu bij Tele2 en heb daar een standaard internet verbinding, welk pakket precies weet ik niet meer.
Hier is de speedtest.

Nu ben ik erover aan het denken om over te stappen naar fiber power 90, en ik wou graag weten of dit dan ook daadwerkelijk ong. 4x sneller is zoals vermeld als ik dit goed lees dan. En wat jullie zoal van upc vinden over de kwaliteit van het internet zoals de downtime en snelheidverchil.
Wat zijn de extra kosten? Ik heb net gelezen dat ik een modum van 45 euro en 10 euro administratie kosten, maar moet ik dan ook nog de activatie kosten betalen van 60 euro? En heb ik dan alles gehad of komt er nog meer bij kijken?
Mvg, Tom
Hier is de speedtest.

Nu ben ik erover aan het denken om over te stappen naar fiber power 90, en ik wou graag weten of dit dan ook daadwerkelijk ong. 4x sneller is zoals vermeld als ik dit goed lees dan. En wat jullie zoal van upc vinden over de kwaliteit van het internet zoals de downtime en snelheidverchil.
Wat zijn de extra kosten? Ik heb net gelezen dat ik een modum van 45 euro en 10 euro administratie kosten, maar moet ik dan ook nog de activatie kosten betalen van 60 euro? En heb ik dan alles gehad of komt er nog meer bij kijken?
Mvg, Tom


