A
Ap van der Horst
Sinds de 24-01-2014 over gestapt van particulier naar zakelijk, had vele problemen met stilstaande beelden met de Horizonbox, nu overgestapt naar zakelijk omdat je dan snel geholpen wordt, ja echt niet na 14:00 Zaterdag wordt er geen monteur meer weggestuurd, ik zit al 2 dagen zonder telefoon en geloof ook niet dat dit goed komt zou binnen 48 uur klaar moeten zijn, nu scherts me verbazing waar ik nooit problemen mee had valt steeds me wifi signaal weg, en me nood nummer lijn steeds uit, wordt niet geholpen heel fijn Upc hele fijne service om 8:00 aangesloten om 9:00 hing ik al aan de lijn nu is het bijna 3 uur zondag ochtend nog niks steeds uitvallende wifi en me telefoon doet het nog niet