F
frankd2008
(het lijkt net of)z3i wordt gecapt op 4mbit/s
ik heb 4 lijnen van Ziggo en 8 van eweka
en ik heb nu (maandag avond 18:30) een constante snelheid van 4 mbit/s
vanmorgen was dat nog 27 mbit/s
hoe kan dat :evil::evil::evil:
ik heb 4 lijnen van Ziggo en 8 van eweka
en ik heb nu (maandag avond 18:30) een constante snelheid van 4 mbit/s
vanmorgen was dat nog 27 mbit/s
hoe kan dat :evil::evil::evil:
Laatst bewerkt door een moderator:


.... misschien gebruikt je buurman je draadloze netwerk wel in de avond zonder dat je het weet?? hehe :schater: