L
leon1970
hoi ik heb sinds ruim 2 maanden Z1plus van Ziggo de snelheid liep lekker op 1,4mb/s en nu haal ik niet eens meer 500kb/s is er soms een stooring wie heeft hier nog meer last van .heb geen draadloos modem maar het gewoone en heb antivirus programma en alles aan inc firewall maar dat helpt niet als ik hem uit zet wie kan helpen aub en wie kent het probleem.heel graag een reactie.
.