M
marcelleunge
Goedemorgen,
ik kwam er gister achter dat als ik youtube wil bekijken op mijn horizon box, dat niet lukt.
hij geeft dan steeds fout bij het afspelen.....
Tot een tijdje geleden kon ik wel gewoon youtube kijken.
Doe ik iets fout.
Hebben nog meer mensen hier last van?
ik kwam er gister achter dat als ik youtube wil bekijken op mijn horizon box, dat niet lukt.
hij geeft dan steeds fout bij het afspelen.....
Tot een tijdje geleden kon ik wel gewoon youtube kijken.
Doe ik iets fout.
Hebben nog meer mensen hier last van?
