• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

YES! opzeggen na verhoging (contractbreuk)

  • Onderwerp starter zwartsluis
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zwartsluis

VRAAG!

Direct opzeggen na een tariefsverhoging kan is mij duidelijk.
Ondanks dat je een (jaar)contract hebt!

Maar ik heb een jaarcontract afgesloten met een dure ontvanger cadeau met bijbetaling van 49,-

Als ik het nu binnen het jaar opzeg (april dus) brengen ze dan ook een resterend bedrag in rekening voor de ontvanger i.v.m. de contractbreuk?

Ik lees dan namelijk nergens....

Graag antwoord ik wil van Ziggo de melkkoe af namelijk!
En dat kan nu eindelijk!
Abbo bij Ziggo is de grootste fout van mijn leven!

____

Veel en veel te duur t.o.v. concurrenten en/of losse pakketten.
Arrogante KS.
Wifipoints uitgezet ook via de ks maar blijft toch actief daardoor storing met buurtgenoten doordat het kanaal niet te veranderen is.
Onderling bellen NU DOKKEN.(bel veel onderling)
Grote zooi is het.:censored:
 
Abbo bij Ziggo is de grootste fout van mijn leven!

____

Veel en veel te duur t.o.v. concurrenten en/of losse pakketten.
Arrogante KS.
Wifipoints uitgezet ook via de ks maar blijft toch actief daardoor storing met buurtgenoten doordat het kanaal niet te veranderen is.
Onderling bellen NU DOKKEN.(bel veel onderling)
Grote zooi is het.:censored:

Is dat niet een beetje overdreven?? :? Grootste fout van je leven? Nou, dan moet je wel geweldige leven hebben! :lol:

Niemand is perfect, ook Ziggo niet. Ik ben ook niet blij met telefonieveranderingen. Echter, wijzigingen in oorspronkelijke contract geven je recht om contract op te zeggen. Dat is ook vermeld bij FAQ. Als je contract gaat opzeggen, dan je dan ook over de kosten van ontvanger vragen. Ik kan niet voorstellen dat je bij moet betalen.
 
VRAAG!

Direct opzeggen na een tariefsverhoging kan is mij duidelijk.
Ondanks dat je een (jaar)contract hebt!

Maar ik heb een jaarcontract afgesloten met een dure ontvanger cadeau met bijbetaling van 49,-

Als ik het nu binnen het jaar opzeg (april dus) brengen ze dan ook een resterend bedrag in rekening voor de ontvanger i.v.m. de contractbreuk?

Ik lees dan namelijk nergens....

Graag antwoord ik wil van Ziggo de melkkoe af namelijk!
En dat kan nu eindelijk!
Abbo bij Ziggo is de grootste fout van mijn leven!

____

Veel en veel te duur t.o.v. concurrenten en/of losse pakketten.
Arrogante KS.
Wifipoints uitgezet ook via de ks maar blijft toch actief daardoor storing met buurtgenoten doordat het kanaal niet te veranderen is.
Onderling bellen NU DOKKEN.(bel veel onderling)
Grote zooi is het.:censored:

Hoi die 49 euro is voor de huur van het apparaat tot het einde van de looptijd 1 of in mijn geval 2 jaar en dan word het pas je eigendom.
Dus als jij eerder opzegt lijkt het mij normaal dat je het HUUR apparaat in moet leveren.

Vraag aan Ziggo en laat het ons weten.
 
Is dat niet een beetje overdreven?? :? Grootste fout van je leven? Nou, dan moet je wel geweldige leven hebben! QUOTE]

Wil er nog wel iets aan toevoegen en dan laat ik het erbij...

1. Monteur heeft het NIET werkend afgeleverd.
2. Maanden betaald zonder goed werkende aansluiting.
3. 3 Humax pvr twin ontvangers volledig in rekening gebracht van meer dan 900,- afgeschreven waar ik niet om gevraagd had, 2 mnd. en 65 euro (mobiel) verder om het geld 900,- terug te krijgen.
4. Zwart op wit dat ik mijn oude nummer kon behouden, is niet gebeurd.
5. En dan nog maar te zwijgen of de tiepmiepen die op de KS zitten die steeds nergens van weten en 3 of 4 x doorschakelen is normaal.
Uiteindelijk ben je veel telefoonkosten kwijt en blijf je achter met een onmacht gevoel.
6. Wifispots uitschakelen via "mijn ziggo" werkt niet.
Via KS staat het uit in het modem maar blijft toch signaal uitzenden en mensen kunnen er toch gebruik van blijven maken(getest)
7. Abonnement is met een half jaar verlengd??? omdat ik ben verhuist.

Dit lijkt mij voor nu even voldoende om te motiveren waarom dit de grootste fout van mijn leven is geweest.
Buiten dit ben ik super gelukkig.:pompom:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat niet een beetje overdreven?? :? Grootste fout van je leven? Nou, dan moet je wel geweldige leven hebben! QUOTE]

Wil er nog wel iets aan toevoegen en dan laat ik het erbij...

1. Monteur heeft het NIET werkend afgeleverd.
2. Maanden betaald zonder goed werkende aansluiting.
3. 3 Topfield pvr twin ontvangers volledig in rekening gebracht van meer dan 900,- afgeschreven waar ik niet om gevraagd had, 2 mnd. en 65 euro (mobiel) verder om het geld 900,- terug te krijgen.
4. Zwart op wit dat ik mijn oude nummer kon behouden, is niet gebeurd.
5. En dan nog maar te zwijgen of de tiepmiepen die op de KS zitten die steeds nergens van weten en 3 of 4 x doorschakelen is normaal.
Uiteindelijk ben je veel telefoonkosten kwijt en blijf je achter met een onmacht gevoel.
6. Wifispots uitschakelen via "mijn ziggo" werkt niet.
Via KS staat het uit in het modem maar blijft toch signaal uitzenden en mensen kunnen er toch gebruik van blijven maken(getest)
7. Abonnement is met een half jaar verlengd??? omdat ik ben verhuist.

Dit lijkt mij voor nu even voldoende om te motiveren waarom dit de grootste fout van mijn leven is geweest.
Buiten dit ben ik super gelukkig.:pompom:

OK, er is bij jou dus alles misgegaan wat ook mis kon gaan.... Kan gebeuren. Ik ga niet inhoudelijk in... en laat daar het ook bij, maar echter ik heb heel andere ervaringen met Ziggo. Sterker, toen ik geen telefonie van Ziggo had en geen gratis 1200 kon bellen, werd ik door de medewerker van KS gebeld zodat ik geen kosten zou maken... maar goed... ik hoop dat het voor je goed afloopt. Laat ons inderdaad weten hoe en wat.
 
Is dat niet een beetje overdreven?? :? Grootste fout van je leven? Nou, dan moet je wel geweldige leven hebben!

Wil er nog wel iets aan toevoegen en dan laat ik het erbij...

1. Monteur heeft het NIET werkend afgeleverd.
2. Maanden betaald zonder goed werkende aansluiting.
3. 3 Humax pvr twin ontvangers volledig in rekening gebracht van meer dan 900,- afgeschreven waar ik niet om gevraagd had, 2 mnd. en 65 euro (mobiel) verder om het geld 900,- terug te krijgen.
4. Zwart op wit dat ik mijn oude nummer kon behouden, is niet gebeurd.
5. En dan nog maar te zwijgen of de tiepmiepen die op de KS zitten die steeds nergens van weten en 3 of 4 x doorschakelen is normaal.
Uiteindelijk ben je veel telefoonkosten kwijt en blijf je achter met een onmacht gevoel.
6. Wifispots uitschakelen via "mijn ziggo" werkt niet.
Via KS staat het uit in het modem maar blijft toch signaal uitzenden en mensen kunnen er toch gebruik van blijven maken(getest)
7. Abonnement is met een half jaar verlengd??? omdat ik ben verhuist.

Dit lijkt mij voor nu even voldoende om te motiveren waarom dit de grootste fout van mijn leven is geweest.
Buiten dit ben ik super gelukkig.:pompom:

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en daarom op wilt zeggen, hoewel ik er dan ook wel weer begrip voor heb. Als je nog overweegt om klant te blijven mag je mij een PB sturen met de klachten welke je nu nog hebt, dan kijk ik of we deze kunnen oplossen. stuur in de PB dan ook je postcode+huisnummer en klantnummer mee.
 
Ik heb de bevestiging gekregen dat ik nu al mag opzeggen en dat ik geen naheffing krijg van het ½ jaar voordeel à € 30 pm wat ik heb gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan