zwartsluis
Forum Gebruiker
- Berichten
- 14
VRAAG!
Direct opzeggen na een tariefsverhoging kan is mij duidelijk.
Ondanks dat je een (jaar)contract hebt!
Maar ik heb een jaarcontract afgesloten met een dure ontvanger cadeau met bijbetaling van 49,-
Als ik het nu binnen het jaar opzeg (april dus) brengen ze dan ook een resterend bedrag in rekening voor de ontvanger i.v.m. de contractbreuk?
Ik lees dan namelijk nergens....
Graag antwoord ik wil van Ziggo de melkkoe af namelijk!
En dat kan nu eindelijk!
Abbo bij Ziggo is de grootste fout van mijn leven!
____
Veel en veel te duur t.o.v. concurrenten en/of losse pakketten.
Arrogante KS.
Wifipoints uitgezet ook via de ks maar blijft toch actief daardoor storing met buurtgenoten doordat het kanaal niet te veranderen is.
Onderling bellen NU DOKKEN.(bel veel onderling)
Grote zooi is het.:censored:
Direct opzeggen na een tariefsverhoging kan is mij duidelijk.
Ondanks dat je een (jaar)contract hebt!
Maar ik heb een jaarcontract afgesloten met een dure ontvanger cadeau met bijbetaling van 49,-
Als ik het nu binnen het jaar opzeg (april dus) brengen ze dan ook een resterend bedrag in rekening voor de ontvanger i.v.m. de contractbreuk?
Ik lees dan namelijk nergens....
Graag antwoord ik wil van Ziggo de melkkoe af namelijk!
En dat kan nu eindelijk!
Abbo bij Ziggo is de grootste fout van mijn leven!
____
Veel en veel te duur t.o.v. concurrenten en/of losse pakketten.
Arrogante KS.
Wifipoints uitgezet ook via de ks maar blijft toch actief daardoor storing met buurtgenoten doordat het kanaal niet te veranderen is.
Onderling bellen NU DOKKEN.(bel veel onderling)
Grote zooi is het.:censored: