• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Yamaha Receiver

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rubman
  • Startdatum Startdatum
R

Rubman

Is het ook mogelijk om de afstandsbediening van de Horizon te gebruiken voor mijn Yamaha receiver?
Heb de instelcode geprobeerd van de UPC site, maar die werkt niet.
 
Niemand?

En met het instellen van de AB source vol- etc knippert bij het indrukken van de power knop hij bij mij 4 keer en daarna niet meer. is hij dan nog wel bezig of moet ik weer vanaf stap 1 beginnen?
 
als ik de handleiding mag geloven van de AB , dan kan je alleen de volume knoppen gebruiken om de TV harder en zachter te zetten. Er zit geen mogelijkheid op om het volume van de receiver harder of zachter te zetten.

gr Koos
 
Hij werkt wel met sommige receivers als ik posts hier en daar mag geloven.
 
Terug
Bovenaan