• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

XSnews via Chelloo voor UPC klanten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter petertine
  • Startdatum Startdatum
P

petertine

Als ik mij, als UPC-klant, via Chelloo aan wil melden voor een abonnement bij XSnews krijg ik de melding dat ik reeds gebruik heb gemaakt van deze actie. Ik krijg dan 2 mogelijkheden: contact opnemen via mail met XSnews òf sluit een ander abonnement af. Als ik voor de laatste mogelijkheid kies beland ik in een scherm waar alleen mogelijkheden zijn om de gewone abonnementen van XSnews af te sluiten. :'(
In de voorwaarden kan ik niet terugvinden dat je maar 1x gebruik mag maken van een abonnement via Chelloo. (of ik lees erover heen). Weet iemand hoe ik alsnog een abonnement via Chelloo af kan sluiten bij XSnews?
 
Kweet het, maar ik krijg geen antwoord............
 
Door een fout van mijn kant is er een betaling niet gedaan.... Oke dom ik weet het.
Maar ik krijg vandaag een mailtje dat de incasso niet gelukt is en dat mijn account geblokkeerd zal worden en dat ik direkt ook maar even 5 euro administratie kosten moet gaan betalen!!!!! helaas is de enige manier van betalen naar XS-News of via automatisch incasso of via i-deal, die laatste vullen ze bij XS-news alvast voor je in incl. die 5 euro.
Waar ik me nu erg boos over maak is, 5 euro administratie kosten, maar een mailtje met een herinnering of aanmaning heb ik nooit gehad. Alleen metteen een dreigmail met afsluiting.
Ik vind dit niet erg proffesioneel van deze organisatie. (lijkt verdacht veel op UPC praktijken)

hvzavz
 
Daarom ben ik weg gegaan bij xsnews, prijs is wel leuk maar service ho maar.

Bij mij ging incasso fout bij i-telligent usenet en kreeg dit als mail:

Beste I-Telligent Usenet gebruiker,

Wij hebben een poging gedaan tot automatische incasso, welke niet is gelukt.

Wij verzoeken u het bedrag van 10,- euro zo spoedig mogelijk over te maken naar:

ABN AMRO 54.07.05.322

t.n.v. I-Telligent Usenet

o.v.v. uw klantnummer: XXXXXXXXXX

Type Account: Deluxe 30 dgn.


Niks over afsluiten of extra kosten, kreeg wel een telefoontje over dat betaling mislukt is en werd vriendelijk gevraagd het zsm over te maken.
 
Terug
Bovenaan