P
petertine
Als ik mij, als UPC-klant, via Chelloo aan wil melden voor een abonnement bij XSnews krijg ik de melding dat ik reeds gebruik heb gemaakt van deze actie. Ik krijg dan 2 mogelijkheden: contact opnemen via mail met XSnews òf sluit een ander abonnement af. Als ik voor de laatste mogelijkheid kies beland ik in een scherm waar alleen mogelijkheden zijn om de gewone abonnementen van XSnews af te sluiten. :'(
In de voorwaarden kan ik niet terugvinden dat je maar 1x gebruik mag maken van een abonnement via Chelloo. (of ik lees erover heen). Weet iemand hoe ik alsnog een abonnement via Chelloo af kan sluiten bij XSnews?
In de voorwaarden kan ik niet terugvinden dat je maar 1x gebruik mag maken van een abonnement via Chelloo. (of ik lees erover heen). Weet iemand hoe ik alsnog een abonnement via Chelloo af kan sluiten bij XSnews?