F
fsleegers
Hallo.
Ik ben al jaren klant van XSNEWS En vorig jaar (of alweer langer?) overgestapt naar UPC90 via Chelloo.nl
XSNEWS gaf altijd super goede support echter de laatste weken komen er via XSNEWS alleen maar kapotte / beschadigde en incomplete bestanden binnen, ik ben niet de enige bij wie dit gebeurd.
De support van XSNEWS is op dit moment vrijwel nihil, waar dit voorheen erg persoonlijk en gericht was (zonde)
Mijn vraag is of er hier nog meer mensen zijn die de laatste weken / maanden problemen met XSNEWS ondervinden, in de vorm van beschadigde of incomplete posts.
Verwacht word dat XSNEWS de schuld zoals wel vaker bij de gebruiker legt, maar ik heb zojuist een 3tal proef accounts afgesloten oa. bij NewsXS en exact dezelfde NZB gedownload waar ik met XSNEWS géén enkele! file heel mee binnen kon halen en deze kwam tot mijn verbazing geheel foutloos binnen.. het probleem lijkt mij wel degelijk bij XSNEWS te liggen, en ik heb derhalve mijn account bij XSNews tijdelijk gedeactiveerd ivm incasso over 2 dagen, wat ik op dit moment totaal niet zie zitten.
Edit: Post was 360 dagen oud, ruim binnen de retentie van xsnews dus, verder let ik altijd op de leeftijd van de posts! Voor de andere 3 proef abonnementen is 360 dagen net tegen de limiet aan maar toch kwam het foutloos en op volle snelheid binnen.
Ik ben al jaren klant van XSNEWS En vorig jaar (of alweer langer?) overgestapt naar UPC90 via Chelloo.nl
XSNEWS gaf altijd super goede support echter de laatste weken komen er via XSNEWS alleen maar kapotte / beschadigde en incomplete bestanden binnen, ik ben niet de enige bij wie dit gebeurd.
De support van XSNEWS is op dit moment vrijwel nihil, waar dit voorheen erg persoonlijk en gericht was (zonde)
Mijn vraag is of er hier nog meer mensen zijn die de laatste weken / maanden problemen met XSNEWS ondervinden, in de vorm van beschadigde of incomplete posts.
Verwacht word dat XSNEWS de schuld zoals wel vaker bij de gebruiker legt, maar ik heb zojuist een 3tal proef accounts afgesloten oa. bij NewsXS en exact dezelfde NZB gedownload waar ik met XSNEWS géén enkele! file heel mee binnen kon halen en deze kwam tot mijn verbazing geheel foutloos binnen.. het probleem lijkt mij wel degelijk bij XSNEWS te liggen, en ik heb derhalve mijn account bij XSNews tijdelijk gedeactiveerd ivm incasso over 2 dagen, wat ik op dit moment totaal niet zie zitten.
Edit: Post was 360 dagen oud, ruim binnen de retentie van xsnews dus, verder let ik altijd op de leeftijd van de posts! Voor de andere 3 proef abonnementen is 360 dagen net tegen de limiet aan maar toch kwam het foutloos en op volle snelheid binnen.