• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

XP sp3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb op mijn XP SP 3 geinstalleerd op mijn laptop, maar nu werkt mijn draadloze verbinding niet meer. Ik heb alles al gereset, maar het werkt niet meer. Op mijn desktop vaste verbinding die werkt nog steeds goed. Wie weet raad.

Groet Joop.
 
Joop zei:
Ik heb op mijn XP SP 3 geinstalleerd op mijn laptop, maar nu werkt mijn draadloze verbinding niet meer. Ik heb alles al gereset, maar het werkt niet meer. Op mijn desktop vaste verbinding die werkt nog steeds goed. Wie weet raad.

Groet Joop.
Je zal de beveiligingsgegevens opnieuw moeten invoeren op je laptop.
Dus de 'SSID' naam en de Key (WEP/WPA) die overeen komen met dezelfde naam en key die je draadloze modem/router gekregen heeft.
Dat je desktop het nog wel doet is begrijpelijk, deze heeft de SSID naam en de Key nog ingesteld staan.
Als je op je desktop Windows XP opnieuw zou installeren kom je voor hetzelfde probleem te staan omdat tijdens een schone installatie van een besturingssysteem alle oude gegevens verdwijnen.

Eventuele oplossing: heb je de SSID en de Key ooit gekregen van je internetprovider dan moeten deze gegevens terug te vinden zijn (brief van provider..?)
Als iemand ooit deze SSID en Key zelf heeft ingevoerd dan is het te hopen dat je die nog ergens hebt liggen.
Zoniet dan blijft er weinig anders over dan (tijdelijk) een vaste ethernetkabel aan te sluiten tussen je laptop en je modem/router en een nieuwe SSID en Key aan te maken die je vervolgens ook in je laptop zet.

Groet en succes.
 
Stargazer zei:
Dat je desktop het nog wel doet is begrijpelijk, deze heeft de SSID naam en de Key nog ingesteld staan.
Als je op je desktop Windows XP opnieuw zou installeren kom je voor hetzelfde probleem te staan omdat t


Hij zegt dat hij een vaste verbinding heeft met de router (dus bekabeld)
Groet en succes.
 
Ik heb een desktop met een vaste verbinding en een draadloze verbinding voor mijn laptop. De desktop werkt gewoon en na nu op de laptop SP 3 te hebben geinstalleerd werkt de draadloze verbinding niet meer.

Groet Joop
 
Draadloos opnieuw installeren lukt ook niet op je laptop?
Wat is het merk en type van deze laptop?
 
Dat ga ik proberen draadloos opnieuw installeren. opnieuw installeren .

Vast bedankt allemaal, jullie horen nog de afloop.

Groet Joop
 
Terug
Bovenaan