J
Jheroen
Zo, na een tijdje glasvezel via XMSnet de eerste storing en ja daar zie je met wat voor bedrijf je te maken hebt :evil:
Dinsdagavond viel alles uit en sindsdien niets meer vernomen van die club; blijkt dat ze een goedkope SLA hebben met de netwerkbeheerder waardoor je als XMS klant achteraan de rij aan mag sluiten van de klanten die wél een normaal betalende provider hebben :sleep:
Vandaag was de grens bereikt, weg met die zooi en Ziggo weer actief over een paar dagen :applause:
Dinsdagavond viel alles uit en sindsdien niets meer vernomen van die club; blijkt dat ze een goedkope SLA hebben met de netwerkbeheerder waardoor je als XMS klant achteraan de rij aan mag sluiten van de klanten die wél een normaal betalende provider hebben :sleep:
Vandaag was de grens bereikt, weg met die zooi en Ziggo weer actief over een paar dagen :applause:
