• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Xite niet meer te pauzeren, spoelen of op te nemen.

  • Onderwerp starter Holly E5150
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Holly E5150

Sinds een week of 3 kan Xite niet meer gepauzeerd worden. Ook spoelen of opnemen kan niet meer. 20 mei Ziggo gebeld, medewerker had er nog nooit van gehoord. Moest na een week maar terugbellen, misschien zou het vanzelf over gaan. 27 mei weer gebeld, na enig speurwerk krijg ik te horen dat dit inderdaad veranderd is. Op mijn vraag waarom zoiets niet eerst wordt aangekondigd, krijg ik geen antwoord. De dame aan de andere kant had sowieso geen zin om mij te woord te staan en was extreem kortaf in alle reacties. Dus heb ik via de ziggo-site een klacht verstuurd. Hierin uitgelegd dat ik het vooral arrogant en klantonvriendelijk vind dat zo'n wijziging zonder aankondiging wordt doorgevoerd en dat ziggo zichzelf belachelijk maakt door veel reclame te maken voor het geweldige live pauzeren terwijl ze dat voor een bepaald kanaal juist onmogelijk maken.

Reactie van Ziggo:
Bedankt voor uw e-mail van 27 mei 2015.
Vervelend dat u met dit probleem kampt.
Helaas is dit afgeschaft en is het niet meer mogelijk om gebruik te kunnen maken van deze functie.


Dus in plaats van een serieuze reactie te geven, wordt mij iets verteld wat nou juist de bron van mijn ergernis is!

Blijkbaar moet ik m'n kop houden en blij zijn met het fantastische Ziggo?
 
Ik kan hier (Groningen) Xite prima pauzeren, doorspoelen en opnemen met mijn Cisco recorder.
 
Ik heb het net ook even getest en kan ook gewoon pauzeren en opnemen.
Dit met een Humax 5100c.
 
Hier is Xite ook te pauzeren en op te nemen op een 5050 en een 5200
 
Ik kan op mijn 5050 de reclame vóór het opgenomen programma Smeris niet vooruit spoelen.
 
Hier in Den Haag kan ik ook XITE opnemen. Opnames kan ik ook doorspoelen. Het is niet anders dan andere zenders.

Heb je geprobeerd Humax even van stroom afhalen? Wellicht knikje in de kabel?
 
Bedankt voor de reacties. Ik heb in eerste instantie de stroom er vanaf gehaald, in de hoop dat een reset zou helpen. Pas daarna heb ik Ziggo gebeld.
Wel verrassend dat bij jullie alles gewoon werkt, met name in Den Haag (ik woon in Rijnsburg).
Zoals ik in mijn eerste bericht al aangaf was het Ziggo zelf die mij vertelde dat zij het geblokkeerd hadden en dat dit niet meer teruggedraaid wordt. Zouden ze dan alleen mijn aansluiting bedoelen? Ik ben volgens mij altijd braaf geweest.:giveup:
 
Bedankt voor de reacties. Ik heb in eerste instantie de stroom er vanaf gehaald, in de hoop dat een reset zou helpen. Pas daarna heb ik Ziggo gebeld.
Wel verrassend dat bij jullie alles gewoon werkt, met name in Den Haag (ik woon in Rijnsburg).
Zoals ik in mijn eerste bericht al aangaf was het Ziggo zelf die mij vertelde dat zij het geblokkeerd hadden en dat dit niet meer teruggedraaid wordt. Zouden ze dan alleen mijn aansluiting bedoelen? Ik ben volgens mij altijd braaf geweest.:giveup:

Lijkt me niet logisch dat jij dan de enige zou zijn.

In je forumprofiel staat dat je zowel een Humax 5200 als een 5400 hebt. Is het op beide boxen hetzelfde dat je niet kunt pauzeren ?

Het enige wat ik me dan nog zou kunnen voorstellen (als het geen technisch probleem is) is dat het aan je abonnement ligt waarbij via de smartcard rechten bepaalde dingen anders zijn ingesteld. Heb jij soms een 'nieuw' abonnement en de anderen die gecontroleerd hebben of ze kunnen pauzeren een 'oud' abonnement ? Je zou nog kunnen testen door een smartcard van iemand anders te lenen en dan nog eens te proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan