Holly E5150
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
Sinds een week of 3 kan Xite niet meer gepauzeerd worden. Ook spoelen of opnemen kan niet meer. 20 mei Ziggo gebeld, medewerker had er nog nooit van gehoord. Moest na een week maar terugbellen, misschien zou het vanzelf over gaan. 27 mei weer gebeld, na enig speurwerk krijg ik te horen dat dit inderdaad veranderd is. Op mijn vraag waarom zoiets niet eerst wordt aangekondigd, krijg ik geen antwoord. De dame aan de andere kant had sowieso geen zin om mij te woord te staan en was extreem kortaf in alle reacties. Dus heb ik via de ziggo-site een klacht verstuurd. Hierin uitgelegd dat ik het vooral arrogant en klantonvriendelijk vind dat zo'n wijziging zonder aankondiging wordt doorgevoerd en dat ziggo zichzelf belachelijk maakt door veel reclame te maken voor het geweldige live pauzeren terwijl ze dat voor een bepaald kanaal juist onmogelijk maken.
Reactie van Ziggo:
Bedankt voor uw e-mail van 27 mei 2015.
Vervelend dat u met dit probleem kampt.
Helaas is dit afgeschaft en is het niet meer mogelijk om gebruik te kunnen maken van deze functie.
Dus in plaats van een serieuze reactie te geven, wordt mij iets verteld wat nou juist de bron van mijn ergernis is!
Blijkbaar moet ik m'n kop houden en blij zijn met het fantastische Ziggo?
Reactie van Ziggo:
Bedankt voor uw e-mail van 27 mei 2015.
Vervelend dat u met dit probleem kampt.
Helaas is dit afgeschaft en is het niet meer mogelijk om gebruik te kunnen maken van deze functie.
Dus in plaats van een serieuze reactie te geven, wordt mij iets verteld wat nou juist de bron van mijn ergernis is!
Blijkbaar moet ik m'n kop houden en blij zijn met het fantastische Ziggo?