• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Xbox360 + Router/Modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

frankvanB

hallo
ik heb al een hele tijd problemen met mijn verbinding van mijn xbox 360 thuis
het geval is dat er 3 thuis staan en dat als er 1 aan staat is er niks aan de hand maar als de 2e er bij komt is het foute boel terwijl de NAT open is.
ik heb na me cisco modem een sitecom 300N routertje staan en dat werd me afgeraden bij Ziggo maar het werkt beter dan de wireless van die modem.


heeft iemand een oplossing hiervoor?
 
Even inloggen in je router, kijken of de xboxen niet toevallig hetzelfde interne ip hebben.
 
Denk dat je moet zorgen dat je Upnp kan gebruiken of zelf de poorten open zet voor de xbox-en (oa 3074).

Niet alle routers kunnen er goed mee omgaan.
Ik heb zelf met een router gigantisch gezeur gehad voor aan de praat was en bij de TP-LINK 1043ND werkte het gelijk....
Kijk ook eens hier anders: https://www.techknowlogy.jigsy.com/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan