F
frankvanB
hallo
ik heb al een hele tijd problemen met mijn verbinding van mijn xbox 360 thuis
het geval is dat er 3 thuis staan en dat als er 1 aan staat is er niks aan de hand maar als de 2e er bij komt is het foute boel terwijl de NAT open is.
ik heb na me cisco modem een sitecom 300N routertje staan en dat werd me afgeraden bij Ziggo maar het werkt beter dan de wireless van die modem.
heeft iemand een oplossing hiervoor?
ik heb al een hele tijd problemen met mijn verbinding van mijn xbox 360 thuis
het geval is dat er 3 thuis staan en dat als er 1 aan staat is er niks aan de hand maar als de 2e er bij komt is het foute boel terwijl de NAT open is.
ik heb na me cisco modem een sitecom 300N routertje staan en dat werd me afgeraden bij Ziggo maar het werkt beter dan de wireless van die modem.
heeft iemand een oplossing hiervoor?