• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

www.horizon.tv via website nooit stabiel

Berichten
17
Ligt het aan mij of heeft iedereen hier last van? Als ik TV wil kijken via www.horizon.tv dan moet ik constant refreshen omdat hij stopt met afspelen en dan na een refresh gewoon weer verder gaat.

Mijn ipad daarnaast werkt daaraantegen gewoon perfekt door. Die zit via wifi geconnect en zou theoretisch dus eerder connectie problemen moeten vertonen dan mijn vaste pc die via kabel verbonden zit met mijn router...

Iemand ideen? horizon.tv via de website is zo in iedergeval voor mij min of meer onbruikbaar helaas.
 
Join de club... was net zelf topics aan 't zoeken waarin dit voorkomt bij andere. Ik merk dat dit bij ons de laatste 2 weken steeds regelmatiger voorkomt. In de afgelopen dagen is het dramatisch verergerd en we zijn nu op 't punt gekomen dat 't dus elke 5 minuten voorkomt. Druk je op 't pijltje, mis je vervolgens 5-10 seconden aan film of nieuws... lekker handig weer.

Morgen maar weer eens bij UPC aan de bel trekken. Kijken wat voor smoesjes ze deze keer hebben.
 
ik had zoiets met rtl4 (alleen ik zit via kabel vast aan me router) en nadat ik me modem en router een schop had verkocht werkte dat weer normaal.
 
Dit heb ik ook met Windows 7 46 bit met internet explorer 10. Met ie 11 werkt her helemaal niet. Maar nu heb ik Firefox geïnstalleerd en het is nog nooit zo stabiel geweest. Heb voor het eerst een avond kunnen kijken zonder F5 in te drukken.
 
Terug
Bovenaan