• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WTF met uploaden reset mijn modem !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fiberdordrecht
  • Startdatum Startdatum
F

fiberdordrecht

Zodra ik iets upload gaat mij modem offline......
Met lan of wifi verbinding.

Sinds vandaag, nog nooit gehad :o

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -3.9 dBmV 38.8 dB
Channel 2: -3.3 dBmV 39.1 dB
Channel 3: -3.8 dBmV 39.0 dB
Channel 4: -3.7 dBmV 39.2 dB
Channel 5: -2.9 dBmV 39.6 dB
Channel 6: -2.7 dBmV 39.6 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

Upstream Channels

Power Level:
Channel 1: 45.7 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
 
Re: WTF met uploaden modem reset ?

hmm, raar, want opzich is er natuurlijk altijd up- & downstream verkeer, is het bij uploaden met een bepaald programma o.i.d.?
 
Re: WTF met uploaden modem reset ?

elvagabundo zei:
hmm, raar, want opzich is er natuurlijk altijd up- & downstream verkeer, is het bij uploaden met een bepaald programma o.i.d.?

wsftp en met https://www.multiupload.com/ maar dat heb er niks mee te maken...
heb meerdere pcs/ nootbooks over het zelfde verhaal :o

ook 1:1 modem pc gaat het mis :o
 
Re: WTF met uploaden modem reset ?

ik heb efe de modem gefilmt..
https://www.megaupload.com/?d=O5DIGAL9

ps: zie net met bellen dat mijn lampje ook ni brandt.
 
heb het filmpje bekeken, maar dat is wel een vreemde... Het lijkt geen gewone reset, maar meer een lock failed (uitval van signaal of geen response vanuit het netwerk)
 
plankie zei:
heb het filmpje bekeken, maar dat is wel een vreemde... Het lijkt geen gewone reset, maar meer een lock failed (uitval van signaal of geen response vanuit het netwerk)

helaas pas volgende week monteur :(
Zodra de upload belast wordt knalt hij er uit.....
mijn telefoon led/lampjes werken ook niet meer, ik vermoed dat de modem kaduk is :-\
 
Dit is inderdaad heel vreemd.
Kan je toevallig niet uploaden naar een FTP server? om eens te zien wat er dan gebeurd.
 
davy16 zei:
Dit is inderdaad heel vreemd.
Kan je toevallig niet uploaden naar een FTP server? om eens te zien wat er dan gebeurd.

Dat had ik al getest ;D

Update: Hier snap ik niks van :o van 15 tot 19 december uitval met uploaden !

Uploaden gaat weer goed (tijdelijk ?)
telefoon leds/ nog steedst uit met bellen , denk toch modem kaduk.

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -3.6 dBmV 38.8 dB
Channel 2: -3.0 dBmV 39.0 dB
Channel 3: -3.4 dBmV 39.1 dB
Channel 4: -3.4 dBmV 39.1 dB
Channel 5: -2.9 dBmV 39.1 dB
Channel 6: -2.5 dBmV 39.4 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 45.7 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
 
Maar dat tel lampje ging wel knipperen toen hij ging opstarten zag ik ???
Erg vreemd, misschien toch de monteur afwachten
 
davy16 zei:
Maar dat tel lampje ging wel knipperen toen hij ging opstarten zag ik ???
Erg vreemd, misschien toch de monteur afwachten

dat klopt maar met bellen niet....

Bij de onderstaande foto werkte hij nog goed:
1292855495-330.jpg
 
Terug
Bovenaan