als ik net heb opgestart bijvoorbeeld, staat het scherm ineens vast, niks reageert meer, ik heb dan nog niks gedaan(internet of mappen geopend). Of tijdens andere handelingen, krijg ik ineens een blauw scherm met een verticale bundel strepen erop. Het wordt ook steeds gekker, nu ook als ik iets wil branden met nero, lijkt wel of mn computer het niet meer trekt, loopt rustig aan vast. Het gebeurt ook niet 5 keer op een dag, vaak 1 x, vlak na opstarten, en dan zet ik hem door de aan/uitknop ingedrukt te houden uit, en daarna weer aan, dan gaat het hele dag weer goed. De problemen zijn begonnen toen ik op draadloos overging. Heb upc gebeld, die kon niks, netgear zei dat ik de stick moest voorzien van nieuwe versie, heb ik gedaan. Hun zeiden misschien het ligt aan de router. Ik weet t niet.