Mijn WPN 111 wireless wifi set wordt zeer heet de laatste tijd.
Ook valt continu de verbinding weg.
Soms loopt de pc zelfs helemaal vast.
Als ik dan opnieuw opstart, is mijn internetverbinding via de router ook vaak pas na een half uur weer op te starten.
En dan valt de draadloze verbinding weer uit. Met een andere wifi usb stick heb ik geen enkel probleem. heb al van alles geprobeerd. andere kanalen, verplaatsen router, maar mag niet baten.
UPC meldt dat dit geen garantiegeval is. Verbindingsproblemen vallen niet onder de garantie zeggen zij.
Echter netgear geeft aan dat het wel garantie is, maar ik moet dit via UPC spelen. Echter geeft UPC alleen maar standaad telefoonscript antwoord wat neerkomt op een keiharde NEE
wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik toch een nieuwe kan krijgen?
Ook valt continu de verbinding weg.
Soms loopt de pc zelfs helemaal vast.
Als ik dan opnieuw opstart, is mijn internetverbinding via de router ook vaak pas na een half uur weer op te starten.
En dan valt de draadloze verbinding weer uit. Met een andere wifi usb stick heb ik geen enkel probleem. heb al van alles geprobeerd. andere kanalen, verplaatsen router, maar mag niet baten.
UPC meldt dat dit geen garantiegeval is. Verbindingsproblemen vallen niet onder de garantie zeggen zij.
Echter netgear geeft aan dat het wel garantie is, maar ik moet dit via UPC spelen. Echter geeft UPC alleen maar standaad telefoonscript antwoord wat neerkomt op een keiharde NEE
wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik toch een nieuwe kan krijgen?