• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wordt Storing I-TV nog opgelost ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

xarnox

Forum Gebruiker
Berichten
543
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb al sinds een dag of 5 storingen bij het kijken van I-TV.
Deze storing staat ook al gemeld van 12 Nov. op de storing site van Ziggo.

Bij het kijken van een film / serie enz. stopt I-TV er gewoon mee dit gebeurd willekeurig bij begin / halverwege / einde maakt niet uit.

De storing gaat zelfs zo ver dat als je probeert I-TV opnieuw op te starten de TV gewoon vast loopt en je verplicht bent deze uit en opnieuw aan te zetten anders kan je de TV niet meer bedienen.

Het is zelfs zo irritant dat na het krijgen van al de meldingen ( I-TV tijdelijk ..... / Probeer het ........ / Excuus voor het ...... / enz ) dat ik na herhaalde pogingen I-TV maar afsluit en het maar laat voor wat het is.

Het is jammer want I-TV heeft een tijd goed gewerkt ik hoop dan ook dat er snel een oplossing komt.

Want als ik er niet naar kijken kan heb ik ook niets aan mijn TV Extra / Fim1 / HBO daar ik deze heb om series te bekijken via I-TV.

Vraag: Loopt deze storing ook voor de Interactieve decoders ik heb dit namelijk niet getest ???

Gr.Arno

TV: UE46F7000 / SW: T:FXPDEUC-1110.2,BT-S
CAM: @Smit / SW: IRD SCL3SECPLUSGRC-5.1.1.2 / Serie num: 132610190 / Serv. Area: 72813556
 
Ik heb al sinds een dag of 5 storingen bij het kijken van I-TV.
Deze storing staat ook al gemeld van 12 Nov. op de storing site van Ziggo.

Bij het kijken van een film / serie enz. stopt I-TV er gewoon mee dit gebeurd willekeurig bij begin / halverwege / einde maakt niet uit.

De storing gaat zelfs zo ver dat als je probeert I-TV opnieuw op te starten de TV gewoon vast loopt en je verplicht bent deze uit en opnieuw aan te zetten anders kan je de TV niet meer bedienen.

Het is zelfs zo irritant dat na het krijgen van al de meldingen ( I-TV tijdelijk ..... / Probeer het ........ / Excuus voor het ...... / enz ) dat ik na herhaalde pogingen I-TV maar afsluit en het maar laat voor wat het is.

Het is jammer want I-TV heeft een tijd goed gewerkt ik hoop dan ook dat er snel een oplossing komt.

Want als ik er niet naar kijken kan heb ik ook niets aan mijn TV Extra / Fim1 / HBO daar ik deze heb om series te bekijken via I-TV.

Vraag: Loopt deze storing ook voor de Interactieve decoders ik heb dit namelijk niet getest ???

Gr.Arno

TV: UE46F7000 / SW: T:FXPDEUC-1110.2,BT-S
CAM: @Smit / SW: IRD SCL3SECPLUSGRC-5.1.1.2 / Serie num: 132610190 / Serv. Area: 72813556

We kampen al een aantal weken met problemen zodra er heel veel sessies opgestart worden. Zo ook gisteravond. We weten inmiddels wat de oorzaak is maar kunnen de instabiliteit bijna niet meer wegnemen, zodra het ontstaat, omdat bij restart van bepaalde systemen de gevolgen nog heftiger kunnen uitpakken, we hebben gisteravond 2 restarts moeten uitvoeren, waarbij alle sessies verloren gaan. Dit probleem heeft de hoogste prioriteit en er wordt met alle betrokken (intern en extern) gewerkt aan een oplossing
 
Bedankt voor reactie / Update.
Weet nu wat er aan de hand is en wacht rustig af succes met oplossen probleem.

Gr.Arno
 
Ah, fijn te weten dat we niet de enige zijn met dit probleem. Gisteren zaten we een film te kijken en viel ITV tweemaal weg. Ten einde raad heb ik de kabel uit de hoofdaansluiting gehaald en na een tijdje er weer ingestopt. Daarna werkte alles weer. Maar dat kan dus ook de centrale restart geweest zijn? :eek:
 
ITV/VOD platform instabiliteit

Update

We hebben eind vorige week op een aantal systemen nieuwe software versies geïnstalleerd met fixes voor problemen die de oorzaak waren van de instabilteit. Dit weekend hebben we continue de systemen gemonitord en geen problemen meer waargenomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan